نفرات برتر مسابقه حفظ قرآن مؤسسات قرآنی معرفی شدند
کد خبر: 3968000
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴

نفرات برتر مسابقه حفظ قرآن مؤسسات قرآنی معرفی شدند

مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم الذکرالحکیم سنندج با اشاره به برگزاری مسابقات حفظ قرآن مؤسسات قرآنی سه استان غربی کشور در دو مرحله گفت: این دوره از مسابقات شامگاه گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

سیدعباس حسینی، مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم الذکرالحکیم سنندج در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: مسابقات قرآنی رشته حفظ مؤسسات قرآنی با هدف ایجاد انگیزه و تشویق حافظان قرآن کریم و ایجاد انس و الفت بیشتر جوانان با قرآن و ارتقای سطح معلومات قرآنی حافظان قرآن کریم برگزار شده است.

وی افزود: این دوره از مسابقات حفظ قرآن به همت دو مؤسسه قرآنی تعلیم الذکر الحکیم سنندج و مرکز حفظ قرآن و سنت صلاح‌الدین ایوبی کرمانشاه برگزار شده که به دلیل استقبال حافظان قرآن، این دوره از مسابقات دو مرحله‌ای است.

مدیر مؤسسه قرآنی تعلیم الذکرالحکیم سنندج با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی با حضور حافظان قرآن سه استان غربی کشور برگزار شد، بیان کرد: این دوره از مسابقات شامگاه گذشته، هشتم اردیبهشت‌ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

وی با اعلام اینکه در این دوره از مسابقات حفظ قرآن 100 نفر از حافظان قرآن کریم شرکت کردند، افزود: حافظان 5 تا 30 جزء قرآن کریم در این دوره از مسابقات شرکت کردند که این دوره از مسابقات به صورت غیرحضوری و در فضای مجازی برگزار شد.

حسینی یادآور شد: نفرات اول تا سوم رشته‌های حفظ کل، ده جزء و پنج جزء و نفرات اول و دوم رشته حفظ بیست جزء با توجه به امتیازات حسن حفظ، تجوید، وقف و ابتدا و صوت و لحن انتخاب شدند.

نفرات اول تا سوم رشته حفظ کل:

۱- مصطفی سپهری

۲- سیدفرزاد حسینی

۳- اسوه محمودی

نفرات اول و دوم رشته حفظ بیست جزء:

۱- زهرا محبی

۲- مهوش گل محمدی

نفرات اول تا سوم رشته حفظ ده جزء:

۱- هیژا احمدی

۲- مهدی آقاعلی

۳- خالد مبارکی

نفرات اول تا سوم رشته حفظ پنج جزء:

۱- مریم رحمانی سرشت

۲- روژینا قاسم کریمی

۳- فاطمه قادری

انتهای پیام
captcha