گشایش دریچه‌های رشد و ترقی در کشور توسط جهادگران توانمند
کد خبر: 3988153
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶

گشایش دریچه‌های رشد و ترقی در کشور توسط جهادگران توانمند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه نیروهای جهادی با توانمندی و تخصص و دانش خود دریچه‌ای به سوی ترقی و رشد جامعه گشوده‌اند، گفت: نیروهای جهادی با تکیه بر علم و توان خود می‌توانند با اشرافیت بر مشکلات جامعه برای رفع آن گام بردارند.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: جهاددانشگاهی از رویش‌های انقلاب است که با فعالیت در حوزه‌های علمی، پزشکی، آموزشی و پژوهشی توانسته زمینه‌ساز توسعه علم و فرهنگ در کشور باشد.

وی افزود: فعالیت‌های اثربخش جهاددانشگاهی مبتنی بر رفع نیازهای کشور است و این نهاد در استان کردستان نیز با تعاملات فرهنگی و فعالیت‌های آموزشی زمینه‌ساز رشد و توسعه هرچه بیشتر بوده است.

مدیرکل تبلیغات استان کردستان بیان کرد: جهاددانشگاهی با برگزاری دوره‌های آموزشی گسترده برای اقشار مختلف و داشتن مراکز علمی ـ دانشگاهی برای پرورش نیروی انسانی جوان و کارآمد، خدمات شایانی در این استان فرهنگی انجام داده است.

وی با تأکید بر تعامل و هم‌افزایی بیشتر جهاددانشگاهی با سایر ارگان‌ها و دستگاه‌های ذیربط ادامه داد: جهاددانشگاهی با تعاملات بیشتر با سایر نهادهای استان می‌تواند در راستای تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص گام‌های مثبت و خدمات قابل توجهی را ارائه دهد.

حاتمیان با اشاره به اینکه نیروهای جهادی با توانمندی و تخصص و دانش خود دریچه‌ای به سوی ترقی و رشد جامعه گشوده‌اند، افزود: نیروهای جهادی با تکیه بر علم و توان خود می‌توانند با اشرافیت بر مشکلات جامعه برای رفع آن گام بردارند.

وی گفت: باتوجه به اینکه جهاددانشگاهی و تبلیغات اسلامی از نهادهای فرهنگی و انقلابی هستند، بنابراین این دو نهاد در کنار هم با انعقاد تفاهمنامه‌های همکاری می‌توانند برای ارتقای فرهنگی استان برنامه‌های منسجم و متنوعی را داشته باشند و با همدلی و همکاری در زمینه‌ آموزش‌های قرآنی، فرهنگی و مهارتی ویژه مخاطبان تعامل دوسویه داشته باشند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان به وجود پژوهشکده‌‌ها و پژوهشگاه‌های جهاددانشگاهی و ظرفیت‌های این نهاد انقلابی در عرصه پژوهش اشاره کرد و یادآور شد: در این راستا باید تمام تلاش خود را به کار گیریم تا نهادهایی مانند جهاددانشگاهی در کشور توسعه و تقویت شوند چراکه این نهاد بازوی توانمند پژوهشی برای پیشرفت و توسعه کشور است.

انتهای پیام
captcha