ضرورت تدوین تاریخ شفاهی روحانیون رزمنده دفاع مقدس کردستان
کد خبر: 4023512
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸

ضرورت تدوین تاریخ شفاهی روحانیون رزمنده دفاع مقدس کردستان

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر احصا و تدوین تاریخ شفاهی در کنار جمع‌آوری اسناد تأکید کرد و یادآور شد: خاطرات و ناگفته‌های روحانیون از جنگ هر کدام یک سند ماندگار و پر افتخار از دوران دفاع مقدس بوده که باید بازگو شود.

نشست هماهنگی کمیته روحانیت استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شامگاه گذشته، 4 دی‌‌ماه در نشست شورای هماهنگی کمیته روحانیت اداره‌ کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان خواستار استمرار این جلسات به‌ صورت منظم شد و اظهار کرد: کیفیت برگزاری جلسات باید حفظ شود و مصوبات آن به طور جد پیگیری شود.

وی با تأکید بر اینکه لیست طلاب و روحانی رزمنده و شهدای روحانی دوران دفاع مقدس در استان کردستان جمع‌آوری شود، افزود: آمار و اطلاعات روحانیون برای تولید محتوا در اختیار کمیته‌ها قرار گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر احصا و تدوین تاریخ شفاهی در کنار جمع‌آوری اسناد تأکید کرد و یادآور شد: خاطرات و ناگفته‌های روحانیون از جنگ هر کدام یک سند ماندگار و پر افتخار از دوران دفاع مقدس بوده که باید بازگو شود.

گفتنی است در این نشست «کمیته جمع‌آوری، پژوهش و بررسی اسناد» به مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه بیت‌المقدس، مسئول عقیدتی ناجا، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، مدیر مرکز حوزه علمیه برادران و خواهران و معاونت فرهنگی صدا و سیما، «کمیته تولید محتوا» به مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید، حوزه هنری و مدیر معارف صدا و سیما و «کمیته نظارت و ارزیابی آثار تولیدی» به امام‌جمعه سنندج و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کردستان سپرده شد.

انتهای پیام
captcha