ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در تأسیسات گردشگری کردستان
کد خبر: 4039033
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

ارائه باکیفیت‌ترین خدمات در تأسیسات گردشگری کردستان

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌ کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، گفت: تأسیسات گردشگری استان شامل هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، مهمان‌پذیرها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی و... همواره با ارائه باکیفیت‌ترین خدمات، میزبان شایسته‌ای برای مسافران و گردشگران بوده‌است.

آرمان وطن دوست معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان،

به‌ گزارش ایکنا از کردستان، آرمان وطن‌دوست، معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، شامگاه گذشته، هفتم اسفندماه در بازدید از تأسیسات گردشگری کامیاران اظهار کرد: استان کردستان هر ساله در فصول مختلف سال به ویژه در ایام نوروز، میزبان تعداد زیادی گردشگر از اقصی نقاط جهان است.

وی افزود: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ارائه خدمات مناسب برای رضایت‌مندی گردشگران در استان، از مهم‌ترین اولویت‌های برنامه‌ریزی شده این اداره‌کل در نوروز ۱۴۰۱ است.

معاون‌گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان با اشاره به اینکه امسال به طور قطع شاهد حجم زیادی از مسافر و گردشگران به استان خواهیم بود، بیان کرد: خوشبختانه با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی، زیرساخت‌های گردشگری خوبی برای رفاه و حال گردشگران در استان ایجاد شده است.

وی بر تشدید نظارت از تأسیسات گردشگری در این ایام تأکید کرد و افزود: در این بازدیدها نحوه ارائه خدمات، رعایت موازین قانونی و بهداشتی، دارا بودن مجوزهای لازم و... مورد سنجش و بررسی قرار می‌گیرد.

وطن‌دوست یادآور شد: آمادگی تأسیسات گردشگری برای ارائه خدمات مطلوب و فراهم آوردن رضایت‌خاطر مسافران و گردشگران ورودی به استان با توجه به نزدیک شدن ایام تعطیلات نوروزی ضروری است.

انتهای پیام
captcha