نگاه حوزه هنری به مسائل فرهنگی یک نگاه تعاملی است
کد خبر: 4057533
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۸

نگاه حوزه هنری به مسائل فرهنگی یک نگاه تعاملی است

رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تولید آثار سینمایی افزود: کردستان قطب اصلی فیلم کوتاه کشور است و تعامل و همکاری حوزه هنری و انجمن می تواند در بخش تولید آثار بسیار مؤثر واقع شود.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان امروز، 26 اردیبهشت‌ماه در دیدار با مهدی آذرپندار، سرپرست انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به ظرفیت‌های حوزه هنری در بخش سینمایی بر تعامل و همکاری با دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج تأکید و اظهار کرد: تعامل با متولیان فرهنگی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در زمینه تولید آثار سینمایی افزود: کردستان قطب اصلی فیلم کوتاه کشور است و تعامل و همکاری حوزه هنری و انجمن می تواند در بخش تولید آثار بسیار مؤثر واقع شود.

رئیس حوزه هنری استان کردستان تعامل را یک جاده دو طرفه دانست و بیان کرد: ثابت کرده‌ایم در بخش توسعه هنر و فرهنگ در استان همواره پیشقدم بوده‌ایم و بدون توجه به مطرح شدن عنوان به کمک دستگاه‌ها و متولیان فرهنگی و هنری آمده‌ایم.

وی حوزه هنری را خانه امید هنرمندان کردستانی دانست و ادامه داد: ما کرامت هنرمندان را اولویت کاری خود می‌دانیم و هر امکانی که در اختیارمان بوده است را بدون قرار دادن هنرمند در پروسه‌های اداری در اختیار هنرمند قرار داده‌ایم.

مرادی، زیر ساخت‌های سینمایی استان کردستان را بسیار خوب ارزیابی کرد و گفت: در کنار 13 سالن سینمایی در سنندج، بیجار و سقز مقدمات ساخت چندین سالن در شهرهای دیگر را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: هنرمند دوست دارد حاصل تلاش خود را در معرض نمایش مردم قرار دهد و این امکان را در بخش‌های مختلف به ویژه سینما برای فیلمسازان کردستانی مهیا کرده‌ایم.

رئیس حوزه هنری استان کردستان با قول مساعد در خصوص ایجاد پاتوق هفتگی فیلم کوتاه یادآور شد: این آمادگی را داریم تا با همکاری انجمن سینمای جوانان دفتر سنندج با تنظیم راهکاری به صورت هفتگی فیلم‌های کوتاه هنرمندان فیلمساز کشور و استان را در سنندج به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام
captcha