اعلام آمادگی جهاددانشگاهی برای اجرای طرح‌های دانش بنیان در کردستان
کد خبر: 4057554
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۶

اعلام آمادگی جهاددانشگاهی برای اجرای طرح‌های دانش بنیان در کردستان

رئیس جهاددانشگاهی کردستان گفت: تأسیس شعبه رویان در کردستان، راه‌اندازی مرکز سرطان برست، اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک و سنگین از جمله طرح‌های دانش بنیان جهاددانشگاهی است که امکان ایجاد این پروژه‌ها در کردستان در سفر آتی ریاست جمهور به استان کردستان وجود دارد.

دکتر اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، دکتر اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان امروز، 26 اردیبهشت‌ماه در نشست هم‌اندیشی اعضای اندیشه‌ورزبسیج کارمندان استان اظهار کرد: وقتی که مقام معظم رهبری شعار چندین سال را پیاپی با محوریت اقتصادی تعیین می‌کنند نشان از اهمیت موضوع اقتصاد و کم‌کاری و کم توجهی به این حوزه از سوی مسئولان است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب شعار را تعیین کرده و براین اساس وظیفه مسئولان و دستگاه‌های اجرایی در جامه عمل پوشاندن به این شعار رهبری معظم انقلاب است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: تحقق شعار سال به طور خاص شامل دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی عالی و مراکز صنعتی است اما برای شکست تحریم‌های ظالمانه دشمنان نیاز به یک نهضت و حرکت بزرگ در تحقق شعار سال بین همه ادارات و سازمان‌ها و همه مردم دارد لذا هر مجموعه‌ای باید تحقق این امر را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی ادامه داد: فعالیت دانش بنیان ایجاب می‌کند که منشاء هر برنامه‎ای و هر تصمیم و حرکتی باید بر مبنای علم و دانش باشد و هر اقدام اجرایی را با آگاهی و کار کارشناسی شده انجام دهیم نه با آزمون و خطا.

اسدی افزود: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی دانش بنیان با خاستگاه دانشگاهی منشاء خدمات تخصصی ارزشمند بوده و تمام فعالیت‌های صورت گرفته در این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف، دانش بنیان بوده است.

وی افزود: تأسیس شعبه از رویان در استان کردستان، راه‌اندازی مرکز سرطان برست، اجرای طرح اصلاح نژاد دام سبک و سنگین از جمله طرح‌های دانش بنیان جهاددانشگاهی است که در صورت تصویب در سفر ریاست جمهور به استان کردستان امکان ایجاد آن وجود دارد.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: با اجرای این طرح‌های دانش بنیان، مردم حلاوت و شیرینی فعالیت‌های پژوهشی را می‌چشند.

انتهای پیام
captcha