عدالت؛ زمینه‌ساز تقرب و تقوای الهی
کد خبر: 4066301
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

عدالت؛ زمینه‌ساز تقرب و تقوای الهی

امام جمعه سنندج عدالت را زمینه‌ساز تقرب و تقوای الهی دانست و گفت: این مهم باید در جامعه بروز و ظهور داشته باشد و مردم در تمام امور رعایت انصاف و عدالت را در اولویت خود قرار دهند.

ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندجبه گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، سوم تیرماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج با گرامیداشت فرارسیدن هفته قوه قضاییه و گرامیداشت سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی با این ترور ناجوانمردانه، چهره واقعی خود را به جهانیان نشان دادند.

وی به اهمیت نقش قضاوت در اسلام اشاره کرد و افزود: عدالت در تمام امور از جمله توزیع بودجه، خدمت به مردم، خانواده و مسائل اخلاقی و رفتاری باید رعایت شود، چراکه وجود عدالت، رفاه و امنیت را برای کشور به دنبال خواهد داشت.

امام جمعه سنندج عدالت را زمینه‌ساز تقرب و تقوای الهی دانست و بیان کرد: این مهم باید در جامعه بروز و ظهور داشته باشد و مردم در تمام امور رعایت انصاف و عدالت را در اولویت خود قرار دهند. 

وی ادامه داد: طبق توصیه پزشکان، رعایت بهداشت، شستن سبزیجات و میوه و جوشاندن آب چشمه‌ها ضروری است و مردم باید نسبت به این موارد اهتمام داشته باشند. 

ماموستا رستمی سلامت جامعه و رعایت بهداشت را از ضروریات زندگی دانست و یادآور شد: اگر جامعه سالم نباشد، قطعا نمی‌توان به توسعه، رفاه و آبادانی دست یافت، بنابراین امیدواریم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، هر چه زودتر بیماری وبا در کشور کنترل و رفع شود.

انتهای پیام
captcha