امنیت پایدار در استان کردستان حاکم است
کد خبر: 4068384
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

امنیت پایدار در استان کردستان حاکم است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن مناسب ارزیابی کردن آمادگی انتظامی و مرزبانی استان، امنیت پایدار امروز کردستان را مرهون تلاش‌ها در بخش‌های مختلف انتظامی و مرزبانی استان دانست.

سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

به گزارش ایکنا از کردستان، سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح امروز، 12 تیرماه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های انتظامی و مرزبانی استان اظهار کرد: در سایه الطاف الهی همانطور که در آمارها و گزارش ها من دقیق داشتم و در نمایشگاهی از عملکردشان ارائه کرده بودند همین رو دیدیم.

وی افزود: با تلاش بخش‌های انتظامی و مرزبانی امنیت قابل قبول و پایداری در استان برقرار هست و با وجود اینکه استان، استان مرزی است و در منطقه همجوار ما وضعیت به سامانی وجود ندارد اما شرایط نشان می‌دهد در بسیاری از بخش‌ها و شاخص‌های امنیتی اوضاع این استان از متوسط کشور بهتر هم هست و این نشانگر تلاش این دوستان بوده و اینکه زحمتی که کشیده‌اند به ثمر نشسته است و به خوبی کار را پیش برده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: در بخش‌های مختلف اطلاعاتی، امنیتی، مرزبانی، آگاهی، پلیس فتا و سایر قسمت‌ها کارهای مختلفی انجام داده‌اند که نشانگر تلاش دوستان است، بخش‌هایی هم ابداعات و ابتکاراتشان بود.

وی افزود: برای حرکت خودروها در برف یا انجام مأموریت‌های مختلف پلیسی، امنیتی، اطلاعاتی و از جهت آمادگی نیز گزارش‌های تیم‌های پیشرو ما نشان می‌دهد از جهت مهارت، آموزش، توانمندی و آمادگی دوستانمان و هم رزمانمان در انتظامی و مرزبانی استان وضعیت خوبی دارند و از این جهت خدا را شاکر هستیم و قدردانی می کنیم.

سرلشکر پاسدار باقری یادآور شد: در این سفر هم جمع بندی‌های در مورد وضعیت هم انتظامی و مرزبانی استان خواهیم داشت که در جهت ارتقای توان و کیفیت عزیزان ان شاء الله مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha