سردار سلیمانی؛ در جبهه مقاومت یاریگر قوم كُرد بود
کد خبر: 4072196
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

سردار سلیمانی؛ در جبهه مقاومت یاریگر قوم كُرد بود

حجت‌الاسلام شیخ بشیر گل از روحانیون اربیل گفت: شهید سلیمانی در میدان جهاد و مقاومت به یاری مردم اهل سنت عراق و كُرد آمده و با یاری رساندن به ملت عراق آنان را از زیر توطئه داعش نجات دادند لذا همواره نام و یادش را گرامی داشته و می‌داریم.

حجت‌الاسلام شیخ بشیر گل، از روحانیون اربیل

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام شیخ بشیر گل، از روحانیون اربیل در اولین اجلاسیه منطقه‌ای وحدت اسلامی که امروز، ۲۹ تیرماه در اردوگاه امام علی سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در عید غدیر پیامبر اسلام (ص)، حضرت علی(ع) را به عنوان پیشوا معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه این کنگره برای ایجاد وحدت و انسجام اسلامی شکل گرفته است، افزود: وقایع و حوادثی که بر اهل بیت پیامبر اسلام روی داده بر هیچ انسانی در جهان بشریت روی نداده است.

این روحانی اربیلی بیان کرد: برای ما خیلی ارزش و جایگاه دارد که امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران مسئله اتحاد و انسجام اسلامی را مطرح کردند چراکه در سایه اتحاد و انسجام مسلمانان دین اسلام رشد پیدا کرده و شکوفا می‌شود.

وی ادامه داد: پیام تمام انبیای الهی از آغاز دنیا تاکنون دعوت به اسلام و یکی شدن بوده است لذا امروز نیاز است در خط و منهج پیامبران قرار گرفته و از انفاق و تفرقه دوری کنیم.

بشیرگل با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی افزود: ما مردم کردستان عراق خود را مدیون شهید سردار سلیمانی و ابوالمهدی المهندس می‌دانیم.

وی افزود: شهید سلیمانی در میدان جهاد و مقاومت به یاری مردم اهل سنت عراق و قوم  كُرد آمده و با یاری رساندن به ملت عراق آنان را از زیر توطئه داعش نجات دادند لذا همواره نام و یادش را گرامی داشته و می‌داریم.

انتهای پیام
captcha