اصلاح نحوه برخوردها در مسئله حجاب
کد خبر: 4087485
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۷
مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد؛

اصلاح نحوه برخوردها در مسئله حجاب

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اصلاح فرایندهای گشت ارشاد ادامه داد: ما دنبال پدیده‌ای به نام اصلاح فرآیندهای برخورد با بدحجابی هستیم اما قرار نیست از مقابله با بدحجابی کوتاه بیاییم بلکه مسئله اصلاح نحوه برخوردهاست.

مصطفی جلالی، مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مصطفی جلالی، مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور شامگاه گذشته، ۳۱ شهریورماه در نشست هم‌اندیشی تبیین و تحلیل مسائل روز ویژه فعالان اجتماعی استان کردستان با اشاره به آیات قرآن کریم اظهار کرد: خداوند در قرآن وعده داده است، همه جریان باطل در برابر مؤمنان صف می‌کشند و این نکته کلیدی جامعه امروز ماستم لذا باید بصیر باشیم.

وی اشاره به اینکه باید همدردی ما با خانواده مهسا امینی صادقانه و واقعی باشد، افزود: همه مردم از فوت این بانوی کُرد رنجیدند اما مسئله تجمعات امروز مسئله مهسا امینی نیست و از این صحنه دشمن در حال بهره‌برداری به نفع خود بوده و امروز مسئله از مهسا امینی رد شده است.

مشاور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اهمیت توجه به توصیه‌های اسلامی و دینی بیان کرد: امروز تظاهرکنندگان قرآن آتش می‌زنند، به مأمور آسیب می‌رسانند و شعارهای ساختارشکنانه سر می‌دهند.

وی با اشاره به اصلاح فرایندهای گشت ارشاد ادامه داد: ما دنبال پدیده‌ای به نام اصلاح فرآیندهای برخورد با بدحجابی هستیم اما قرار نیست از مقابله با بدحجابی کوتاه بیاییم بلکه مسئله اصلاح نحوه برخوردهاست.

حجت‌الاسلام جلالی بیان کرد: آن کسی که کف صحنه جامعه است و چادر از سر مردم می‌کشد مسئله او حجاب و یا مهسا امینی نیست بلکه مسئله او زمان خریدن است.

وی با اشاره به اهمیت جهاد تبیین در شرایط کنونی افزود: رسالت ما این است که بتوانیم صحنه را برای مردم توضیح دهیم و این شفاف‌سازی جهاد تبیین است.

حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس تبلیغات اسلامی سنندج در ادامه این نشست اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست این است که فعالان فرهنگی و اجتماعی بیشتر و بهتر به تبیین این مسائل بپردارند.

وی با تأکید بر اینکه در این شرایط نباید اجازه داد که ابزار دست دشمنان شویم، افزود: حوادث در زیست انسانی خواسته و ناخواسته رخ می‌دهد اما شناخت باید بدرستی شکل گیرد و در برابر حوادث آگاهانه برخورد شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به جریحه‌دار شدن احساسات همه از فوت مهسا امینی، یادآور شد: جایز نبود که دنیای پرفریب امروز برعلیه این موضوع تا این حد هجمه داشته باشند.

انتهای پیام
captcha