وحدت اسلامی ما خالصانه، توأم با اخلاص و تکریم به عقاید همدیگر است
کد خبر: 4088654
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱

وحدت اسلامی ما خالصانه، توأم با اخلاص و تکریم به عقاید همدیگر است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: وحدت ما تاکتیکی نیست بلکه خالصانه و توأم با اخلاص و در راستای یکپارچگی و تکریم به عقاید همدیگر است.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، هفتم مهرماه در اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: ما باید بدانیم که برنامه‌های هفته وحدت را با چه هدفی برگزار می‌کنیم. هفته یک مناسبتی بوده که تأکید بیشتری روی آن شده است.

وی وحدت را نیاز ضروری کل عالم اسلام به ویژه کشور دانست و افزود: وحدت مورد نظر ما یک وحدت جهانی است هرکس در هر جای جهان باشد، از وجود وحدت در جامعه ما خبردار باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان کرد: امروز با یک اتفاق کوچک و یا یک اظهار نظر، فوری تمام عملکردها را زیر سؤال می‌برند که این امر باعث تأسف است در حالیکه امکان اشتباه و خطا برای همگان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه 1444 سال قمری است که اسلام ظهور کرده است، ادامه داد: 44 سال از این سال‌ها انقلاب اسلامی وجود داشته است که اگر وحدت، مساجد، حوزه‌های علمیه، تعداد حوزویان و امکانات را در این 44 سال با قبل از آن مقایسه کنیم به حقیقت وجودی انقلاب اسلامی پی خواهیم برد که این امور باید بیان شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی افزود: تعداد بانوان حوزوی قبل از انقلاب به تعداد انگشتان دست نمی‌رسید اما امروز حرف از 20 هزار بانوی حوزوی است و استان کردستان 600 نفر بانوی ثبت شده حوزوی دارد که این امور نماد وحدت هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز تمام جوانب وحدت ما را مورد هجمه قرار داده است، گفت: دشمن امروز وحدت سیاسی، اجتماعی، قومی و مذهبی ما را نشانه گرفته است و در راستای تفرقه و ایجاد آشوب تلاش می‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار کرد: وحدت ما تاکتیکی نیست بلکه خالصانه و توأم با اخلاص و در راستای یکپارچگی و تکریم به عقاید همدیگر است.

وی با اشاره به اینکه برای تبیین اربعین نیز باید هزینه شود، افزود: ما به عنوان متولیان فرهنگی در این بخش مقصر هستیم و باید کارهای محتوایی و فرهنگی در این حوزه صورت گیرد.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اعلام اینکه مردم استان کردستان مستحق زندگی بهتر هستند اما امروز باز دغدغه برای مردم ایجاد شده است، گفت: دانشگاهیان، نخبگان، احزاب، روحانیون و ماموستایان و انقلابیون برای دفاع و تبیین دستاوردها و آرمان‌های نظام وارد عمل شده و مردم را از اهداف و توطئه دشمن آگاه کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان از نیروهای ارتش، بسیج، سربازان گمنام امام زمان، سپاه پاسداران، مرزبانی و به خصوص نیروی انتظامی به جهت اداره و مدیریت خوبشان در قضایای اخیر تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام
captcha