مسابقه تفسیر سوره «محمد» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4088670
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۹

مسابقه تفسیر سوره «محمد» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه کردستان از برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارک «محمد» در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: این مسابقه قرآنی ویژه دانشجویان دانشگاته کردستان و به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت برگزار خواهد شد.

رحمت صادقی رئیس دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، رحمت صادقی، رئیس دانشگاه کردستان امروز، هفتم مهرماه در اولین جلسه هماهنگی برنامه‌های ستاد گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: دانشگاه کردستان برنامه‌های هفته وحدت را در سه سطح برنامه‌ریزی کرده است.

وی به فعالیت شورای هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان اشاره کرد و افزود: در این راستا ویژه برنامه هفته وحدت را در 20 مهرماه در دانشگاه پیام نور استان کردستان برگزار می‌کنیم و از چهره‌های ملی برای حضور در این برنامه دعوت کرده‌ایم.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: در داخل دانشگاه نیز برنامه‌هایی هم برای اعضای هیئت علمی، اساتید و کارکنان و هم برای دانشجویان برنامه‌ریزی شده است لذا کانون‌ها و تشکل‌های دانشجویی برنامه‌های خود را برای دانشگاه ارسال کرده‌اند که در شورا نحوه برگزاری آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی به برگزاری سلسله نشست‌های فرهنگ دانشگاهی ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان خبر داد و افزود: در هفته وحدت نیز این برنامه به صورت ویژه برگزار خواهد شد و از اعضای فقه شافعی و گروه معارف اسلامی حضور خواهند داشت.

صادقی به برگزاری مسابقات کتابخوانی اشاره کرد و گفت: دو مسابقه کتابخوانی «سرزمین نور» اثر محمدرضا سرشار ویژه اساتید و کارکنان دانشگاه و کتاب «سیری در سیره نبوی استاد مطهری» ویژه دانشگاهیان در ایام هفته وحدت برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری مسابقه تفسیر سوره مبارک «محمد» ویژه دانشجویان دانشگاه کردستان خبر داد افزود: در حال حاضر هزار دانشجوی بین‌المللی مسلمان از هفت ملیت جهان در این دانشگاه تحصیل می‌کنند که در هفته وحدت برنامه ویژه برای آنان برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه کردستان یادآور شد: دیدار دانشگاهیان با نماینده ولی فقیه در استان کردستان و امام جمعه سنندج، برگزاری جشن هفته وحدت در مسجد دانشگاه، توزیع بسته‌های معیشتی و سرکشی از خانواده‌های نیازمند دانشگاه، آذین‌بندی، مراسم دف‌نوازی و مولودخوانی در خوابگاه‌های دانشجویی را از دیگر برنامه‌های اجرایی دانشگاه کردستان در هفته وحدت است.

انتهای پیام
captcha