برگزاری محافل انس با قرآن در کردستان
کد خبر: 4089466
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵

برگزاری محافل انس با قرآن در کردستان

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از برنامه‌های شاخص هفته وحدت در استان کردستان ذکر کرد و افزود: این محافل قرآنی در سطح مساجد و با حضور قراء برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

کمال گرامیان، معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، به برنامه‌های اجرایی هفته وحدت در مرکز بزرگ اسلامی اشاره و اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی اجرایی در هفته وحدت مساجد و کانون‌های مساجد شاخص استان مورد حمایت این نهاد قرار می‌گیرد.

وی برگزاری محافل انس با قرآن کریم را از برنامه‌های شاخص هفته وحدت در استان کردستان ذکر کرد و افزود: این محافل قرآنی در سطح مساجد و با حضور قراء برجسته استانی و کشوری برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: در راستای توسعه و ترویج وحدت اسلامی مؤلفان کتاب‌ها، پایان‌نامه‌ها و مقالات و طراحان برنامه‌های کامپیوتری با موضوعات قرآنی و وحدت اسلامی مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: برگزاری همایش و نشست‌های تخصصی با حضور روحانیون تشیع و تسنن، بزرگداشت شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع وحدت در سطح مساجد و مدارس، برگزاری نشست‌های تقریبی، دیدار طلاب و روحانیون اهل سنت، سرکشی از روحانیون شاخص، برگزاری کارگاه ویژه خانواده طلاب و روحانیون با موضوع «سبک زندگی اسلامی، اتحاد اسلامی و سواد رسانه»، برگزاری مسابقات ورزشی، جشنواره رحمت للعالمین، برگزاری مسابقات خانوادگی از دیگر برنامه‌های اجرایی در این ایام بوده است.

انتهای پیام
captcha