مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد
کد خبر: 4092240
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

مهلت ارسال آثار به شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان تمدید شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: دبیرخانه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان مهلت ارسال آثار در همه بخش‌های جشنواره را تا 30 مهر ماه ۱۴۰1 تمدید کرد.

شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان

علی اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: دبیرخانه شانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان مهلت ارسال آثار در همه بخش‌های جشنواره را تا 30 مهر ماه ۱۴۰1 تمدید کرد.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند علاوه بر ارسال آثار و ارائه مدارک از طریق آدرس اینترنتی اعلام شده، آثار خود را از طریق لوح فشرده (4 حلقه لوح همراه با فرم مشخصات) نیز به آدرس www.mariwanfestivall.ir ارسال کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان بیان کرد: علاقمندانی‌هم که می خواهند آثار و مدارک را برای دبیرخانه جشنواره پست کنند می‌توانند آثار خود را به آدرس پستی: کردستان، مریوان، مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیرخانه جشنواره تئاتر خیابانی، کد پستی: 6671743173 ارسال کنند و یا با شماره 09350834654 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به اینکه زمینه موضوعی آثار ارسالی به جشنواره آزاد است، افزود: محورهای آثار نمایشی، شامل تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین، تکریم خانواده، جوانی جمعیت، وفاق و همدلی و ترویج مفاهیم دینی و ارزش های اسلامی است.

دریایی یادآور شد: ترویج فرهنگ صلح و دوستی، توجه به حقوق کودک، موضوعات شهروندی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، پاسداشت فداکاری ها و ایثارگری های مدافعین کشور و توجه به قابلیت های تئاتر کشور از جمله موضوع آثار نمایشی این دوره جشنواره است.

انتهای پیام
captcha