محفل انس با قرآن در قروه برگزار شد
کد خبر: 4092600
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷

محفل انس با قرآن در قروه برگزار شد

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت ماه ربیع‌الاول با حضور وحدت آفرین و پرشور مردم شهرستان قروه شامگاه گذشته، 25 مهرماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

محفل انس با قرآن در قروه

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سیف‌الله سبزی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه در محفل معنوی انس با قرآن شهرستان قروه که شامگاه گذشته، 25 مهرماه در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: ماه ربیع، ماه زیبایی‌هاست، ماه تجلی رحمت الهی بر هستی و کائنات و طلوع آفتاب حقیقت که از سرزمین وحی متجلی شد و جهانی را از عطر آگاهی بخش حضورش بهرمند کرد.

وی افزود: حضرت محمد مصطفی(ص) با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قروه بیان کرد: امید است توفیق آن را داشته باشیم از الطاف بیکران این ایام مبارک که سراسر شادی، سرور، امید و ایمان است به نحو شایسته‌ای بهرمند شده و بتوانیم در امر خطیر خدمت‌رسانی به مردم و ارتقاء بیش از پیش توفیق داشته باشیم.

وی افزود: شهرستان قروه از گذشته‌های دور تا کنون به دلیل انس و الفت بین تشیع و تسنن یکی از شهرستان‌های وحدت‌آفرین استان کردستان بوده و یکی از شهرستان‌های الگوی کشور از حیث وحدت و انسجام و یکپارچگی اسلامی بوده است.

گفتنی است؛ در این مراسم قاریان و مرتلان قرآن کریم با تلاوت آیات روحبخش قرآن کریم، به ویژه آیاتی از سوره مبارکه آل عمران که مفاهیم اتحاد و وحدت را تداعی می کند مجلس را به عطر الهی مزین کردند.

انتهای پیام
captcha