شرکت ۴۰۰ بانوی کردستانی در مهرواره «بانور»
کد خبر: 4093552
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰

شرکت ۴۰۰ بانوی کردستانی در مهرواره «بانور»

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه تاکنون ۴۰۰ بانوی فعال استان کردستان در مهرواره «بانور» شرکت کرده‌اند، گفت: مهلت ثبت‌نام در مهرواره تا نهم آذرماه تمدید شده است.

ئالا شهسواریئالا شهسواری، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا،‌ گفت: طرح مهرواره «بانور» با محوریت استحکام خانواده از سوی سازمان تبلیغات اسلامی در سطح کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: مخاطبان این طرح همسران ائمه جماعات شهرستان‌ها، بانوان طلبه حوزه‌های علمیه و بانوان فعال قرآنی و بسیجی در مساجد و هیئت‌های مذهبی هستند که در حوزه خانواده فعالیت می‌کنند.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه تا کنون 400 نفر از بانوان فعال استان کردستان در این طرح شرکت کرده‌اند، بیان کرد: مهلت ثبت‌نام در مهرواره «بانور» تا تاریخ نهم آذرماه تمدید شده است که امیدواریم در این مدت تعداد بیشتری از بانوان فعال کردستانی در این طرح شرکت کنند.

وی افزود: تلاش بانوان برای رشد و تعالی خانواده‌ها در محلات مختلف شهر و استان با شناسایی و حل مسائل آن‌ها می‌تواند اثرات مطلوبی در راستای بهبود وضعیت جامعه داشته باشد.

شهسواری ادامه داد: بهبودی‌ و پیشرفت خانواده‌ها با توجه به کارکردهای آن در زندگی اسلامی و استفاده از الگوهای مناسب در راستای تشکیل، تحکیم و تقویت خانواده از اهداف طرح مهرواره بانور است.

وی به شرکت مخاطبان در این طرح اشاره کرد و افزود: شرکت در این رویداد فرصت مناسبی برای علاقه‌مندان به فعالیت و تلاش در زمینه جهاد تبیین و فعالیت‌های اجتماعی است.

کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: بانوانی که در این طرح شرکت می‌کنند می‌توانند خاطرات، دست‌نوشته‌ها و نظرات و پیشنهادات خود را درباره بهبود مسائل حوزه خانواده به دبیرخانه این طرح ارائه کنند.

انتهای پیام
captcha