آغاز برگزاری کلاس‌های ترم پاییزی قرآن در کردستان
کد خبر: 4095193
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۳

آغاز برگزاری کلاس‌های ترم پاییزی قرآن در کردستان

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری کلاس‌های ترم پاییزی آموزش قرآن کریم در مؤسسات و خانه‌های قرآن کردستان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کلاس‌های ترم پاییزی در مؤسسات و خانه‌های قرآن کردستان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام از علاقمندان برای ترم پاییر از شهریور ماه امسال آغاز شده بود.

وی افزود: در مجموع در هر شهرستان حداقل ۱۰ کلاس ویژه بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف با بهرمندی از اساتید با تجربه از اول آبان‌ماه در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: کلاس‌های قرآن شامل آموزش خردسالان، کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در سطح مؤسسات و خانه‌های قرآن و عترت(ع) استان می‌باشد.

وی در ادامه به تخصصی بودن دوره‌های برگزاری ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: در دوره‌های آموزشی ویژه خردسالان، کودکان و نوجوانان کلاس‌های آموزش حفظ موضوعی قرآن برای گروه سنی چهار تا شش سال، حفظ موضوعی قرآن به روش اشاره، حفظ آیه‌ها و حدیث‌های زیبا برگزار می‌شود.

مرادی با اشاره به برگزاری این دوره‌های آموزشی طی چهار ماه و نیم اظهار کرد: شرکت‌کنندگان ترم پاییز قرآن کریم با ۵۴ آیه از آیات قرآن که در قالب سه کتاب تألیف شده آشنا می‌شوند.

وی با اعلام اینکه آیات انتخابی با رویکرد موضوعات اخلاقی، رفتاری و کاربردی در زندگی روزمره بوده‌است، افزود: در این دوره‌های آموزشی قرآن‌آموزان به طور غیرمستقیم با اخلاق و رفتار اسلامی آشنا می‌شوند و سعی شده است تا آموزش در این دوره‌ها در قالب بیان داستان، نمایش و بازی برای خردسالان و کودکان باشد.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در پایان یادآور شد: در پایان این دوره‌ها گواهینامه حفظ موضوعی به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha