اعلام فراخوان مسابقات قرآن ویژه طلاب اهل‌ سنت در کردستان
کد خبر: 4097958
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

اعلام فراخوان مسابقات قرآن ویژه طلاب اهل‌ سنت در کردستان

فراخوان نهمین دوره مسابقات قرآن ویژه طلاب، روحانیون و خانواده طلاب و روحانیون اهل‌ سنت با عنوان «قرآن، کتاب زندگی» در سطح حوزه‌های علمیه استان کردستان اعلام شد.

مسابقات قرآن کتاب زندگی

حجت‌الاسلام برومند زاریانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب، روحانیون و خانواده طلاب و روحانیون اهل‌ سنت با مشارکت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و سازمان دارالقرآن کریم برگزار می‌شود.

وی افزود: فراخوان نهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه طلاب، روحانیون و خانواده طلاب و روحانیون اهل‌سنت با عنوان «قرآن، کتاب زندگی» در سطح حوزه‌های علمیه استان کردستان اعلام شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء و حفظ کل، قرائت، ترتیل، تحقیق و ترجمه مفاهیم برگزار خواهد شد، بیان کرد: این دوره از مسابقات ویژه طلاب و روحانیون اهل‌سنت آقا و بانو، همسران طلاب و فرزندان آنان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری این دوره از مسابقات دردو رده سنی بالای ۱۵سال و زیر ۱۵ سال خبرداد و گفت: علاقه‌مندان تا ۲۵ آبان فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند.

حجت‌الاسلام زاریانی یادآور شد: برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت Www.shomal.dmsonnat.ir مرکز اسلامی استان گلستان مراجعه کرده و یا به شماره ۲۳ – ۰۱۷۳۲۶۸۸۷۲۰ داخلی ۱۰۹تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha