کلاس‌های آموزش حفظ قرآن در دیواندره برگزار می‌شود
کد خبر: 4103356
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

کلاس‌های آموزش حفظ قرآن در دیواندره برگزار می‌شود

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری کلاس‌های آموزش حفظ قرآن در خانه های قرآن و عترت(ع) در شهر دیواندره خبر داد و گفت: خانه‌های قرآن شهری در دیواندره در راستای آموزش حفظ جزء‌های ۲۸ ،۲۹ و ۳۰ قرآن کریم و با توجه به پیشرفت قرآن آموزان اقدام به برگزاری دوره آموزش حفظ کرده‌اند.

کلاس آموزش قرآن

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری کلاس‌های قرآن در خانه‌های قرآن و عترت(ع) در شهرستان دیواندره خبر داد و گفت: خانه‌های قرآن شهری و روستایی دیواندره همواره جزو خانه‌های قرآن فعال استان بوده‌اند.

وی افزود: به همت مربیان قرآن کریم اداره تبلیغات اسلامی و مسئولان خانه های قرآن شهری، کلاس‌های آموزش قرآن کریم در تمامی مراکز قرآنی سطح شهرستان دیواندره برای متعلمین اعم از کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در حال برگزاری است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: در طول چند سال گذشته کوچکترین وقفه‌‎ای در زمینه برگزاری کلاس‌ها آموزش قرآن کریم در سطح این مراکز قرآنی ایجاد نشده و در تمامی طول سال کلاس‌ها به صورت مرتب و منظم برگزار شده و اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی در حد وسع و توانایی خود از آنها بازدید و حمایت به عمل آورده است.

وی افزود: خانه‌های قرآن شهری در دیواندره در راستای آموزش حفظ جزء‌های ۲۸ ،۲۹ و ۳۰ قرآن کریم و با توجه به پیشرفت قرآن آموزان اقدام به برگزاری دوره آموزش حفظ کرده‌اند.

مرادی یادآور شد: با توجه به آغاز سال تحصیلی، زمان حضور در کلاس‌های قرآن کاهش یافته تا لطمه‌ای به درس‌های دانش‌آموزان وراد نشود اما با این وجود این دوره از اوایل مهر ماه شروع شده و تا پایان اسفند سال جاری ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha