گل‌واژه‌های ایثار در دستان پرستاران شکفته می‌شود
کد خبر: 4103501
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۲

گل‌واژه‌های ایثار در دستان پرستاران شکفته می‌شود

فرماندار سنندج در پیامی به مناسبت سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار آورده است: گل‌واژه‌های مهربانی و ایثار در دستان مهربان پرستاران شکفته می‌شود و آنگاه‌ که بر بالین بیمار می‌آیند با دست نوازشگر خود زندگانی را به او هدیه خواهند داد.

حسن عسکری فرماندار سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حسن عسکری، فرماندار سنندج در پیامی سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«نامگذاری میلاد حضرت زینب کبری(س) اسوه صبر و پایداری و الگوی ایثار و فداکاری به نام روز پرستار مصداق واقعی ارزش و جایگاه این قشر خدوم از جامعه است که شبانه‌روز برای التیام دردهای بیماران از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

پرستاران در دوران سخت کرونا برای روشن نگه‌داشتن نور حیات جامعه با تمام و جود تلاش کرده و از جان‌مایه گذاشتند و این بیانگر همان عشق و فداکاری پرستاران است که به ‌عنوان نگهبانان سلامت در سخت‌ترین شرایط هم به بیمار امید به زندگی می‌دهند.

پرستاران قشری از جامعه‌اند که گل‌واژه‌های مهربانی و ایثار در دستان مهربانشان شکفته می‌شود و آنگاه‌ که بر بالین بیمار می‌آیند با دست نوازشگر خود بر بیمار، زندگانی را به او هدیه خواهند داد.

خستگی در وجود پرستاران معنا ندارد و با تزریق امید به جان‌های خسته از درد و رنج بیماران، لبخند عشق به زندگی را بر لبان انسان‌ها جاری می‌سازند.

اینجانب ضمن تبریک سالروز حضرت زینب کبری بزرگ بانوی کربلا و روز پرستار به این قشر فداکار و پرتلاش جامعه، از خداوند متعال آرزوی موفقیت و بهروزی برای تمامی پرستاران و بخصوص کادر پرستاری شهرستان سنندج دارم».

انتهای پیام
captcha