کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در دیواندره برگزار شد
کد خبر: 4104199
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰

کارگاه آموزشی «سبک زندگی قرآنی» در دیواندره برگزار شد

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از آغاز برگزاری کارگاه دو روزه «سبک زندگی قرآنی» امروز، 12 آذرماه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان

بهرام مرادی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: کارگاه دو روزه «سبک زندگی قرآنی» در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره آغاز شد.

وی افزود: این دوره به مدت دو روز برای مربیان قرآن کریم در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دیواندره با حضور اساتید سبک زندگی قرآنی برگزار شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: رویکرد کاربردی نسبت به فرهنگ قرآن کریم برای پاسخگویی به نیازهای معرفتی و مهارتی اقشار مختلف جامعه، به صحنه آوردن قرآن و فرهنگ نجات‌بخش آن در عرصه‌های مختلف زندگی فردی، خانوادگی و اجتماعی، مواجهه اصولی با آسیب های اجتماعی، پذیرش مسئولیت، احساس راحتی، رضایت و آرامش روحی و معنوی و ایجاد شرایط لازم برای تغییر سبک زندگی در جهت سیر استکمالی شرکت‌کنندگان و ایجاد انس و ارتباط میان قرآن، انسان، زندگی و سلامتی از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بوده است.

وی یادآور شد: ما در تلاشیم تا بعد از اجرای کارگاه شرکت‌کنندگان امکان حداقلی ارتباط با آموزه‌های قرآنی متناسب با مسائل و موضوعات شخصی، خانوادگی و اجتماعی را دارا شده و مهارت‌های لازم برای حفظ و ارتقای سلامتی جسمی، فکری، روانی و معنوی خود را با پشتوانه‌های معرفتی، اخلاقی و معنوی قرآن، سنت نبوی(ص) را آموخته و کسب کنند.

انتهای پیام
captcha