دیدار نماینده ولی‌فقیه در کردستان با فعالان قرآنی آموزش و پرورش
کد خبر: 4104985
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

دیدار نماینده ولی‌فقیه در کردستان با فعالان قرآنی آموزش و پرورش

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز، 15 آذرماه با فعالان و دست‌اندرکاران امور قرآنی آموزش‌و‌پرورش استان به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز دیدار کرد.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان، امروز، 15 آذرماه در دیدار با فعالان و دست‌اندرکاران امور قرآنی آموزش‌و‌پرورش استان که به مناسبت هفته قرآن، عترت و نماز برگزار شد، مسائل مربوط به آموزش‌و‌پرورش و حوزه تعلیم و تربیت را اولویت اول این دفتر در بخش فعالیت‌های عمومی ذکر کرد و خواستار برگزاری نشست‌های گفتگو محور و هم‌اندیشی برای فرهنگیان و کارکنان شد.

وی با اشاره به ذی‌نفعان و مخاطبان آموزش‌و‌پرورش در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیای آنان، توجه به قرآن را یک ضرورت دانست و افزود: مسئولان و دست‌اندرکاران امر باید در این حوزه ایجاد انگیزه کرده و آموزش قرآن با جذابیت همراه شود.

نماینده ولی‌فقیه در کردستان با تأکید بر اینکه جذابیت در آموزش قرآن تنها به عهده معلمان دینی و قرآن نیست، بیان کرد: همه معلمان و دست‌اندرکاران باید پای کار باشند و در بخش مادی و معنوی موضوع باید تلاش کرده و همه مروج قرآن و دین باشیم.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های متعدد و اقدامات و خروجی این برنامه‌ها، گفت: در اجرای برنامه‌های دینی و قرآنی در جامعه آنچه مهم بوده، تأثیرگذاری طرح‌ها در سطح جامعه است.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به ضرورت بیان واقعیت‌های جامعه برای مردم، به فلسفه وجودی انجمن‌های اولیا و مربیان مدارس پرداخت و یادآور شد: آموزش‌و‌پرورش می‌تواند از طریق این بستر بر خانواده‌ها تأثیرگذاری داشته باشد.

انتهای پیام
captcha