دومین دوره «مهرواره قرآنی طه» در کردستان آغاز شد
کد خبر: 4108558
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲

دومین دوره «مهرواره قرآنی طه» در کردستان آغاز شد

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور از آغاز دومین «مهرواره قرآنی طه» ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت استان کردستان و خانواده‌های آنان امروز، 29 آذرماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور خبر داد.

سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام سعید عسکری، مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور امروز، 29 آذرماه در حاشیه نهمین دوره مسابقات قرآن کریم و دومین دوره «مهرواره قرآنی طه» ویژه طلاب و روحانیون اهل سنت استان کردستان اظهار کرد: در این دوره از مسابقات قرآنی 125 نفر از طلاب و و روحانیون اهل سنت و خانواده‌های آنان شرکت کردند.

وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های حفظ یک و ۱۰ جز، حفظ کل، ترتیل، تحقیق، ترجمه، مفاهیم قرآن کریم و نقاشی و با موضوع آیات قرآنی برگزار می شود.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: از این تعداد شرکت‌کننده ۵۰ نفر در رشته قرائت ترتیل، ۱۵ نفر در رشته قرائت تحقیق و ۶۰ نفر در رشته حفظ در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به استقبال قابل قبول طلاب و روحانیون اهل سنت از این دوره از مسابقات افزود: این دوره از مسابقات به دو صورت حضوری و مجازی و به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عسکری در پایان یادآور شد: شرکت‌کنندگان برگزیده مرحله استانی بهمن‌ماه امسال در مرحله کشوری به میزبانی آذربایجان غربی با هم رقابت خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha