نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع «حاج قاسم» در سنندج افتتاح شد
کد خبر: 4111893
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

نمایشگاه آثار تجسمی با موضوع «حاج قاسم» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه تجسمی با موضوع «حاج قاسم» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در گالری «سوره» پردیس سینمایی بهمن سنندج افتتاح شد.

نمایشگاه هنرمندان سنندجی

به گزارش ایکنا از کردستان، عباس داودنیا، مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کردستان امروز، 13 دی‌ماه در آیین افتتاح این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه حاصل حضور جمعی از هنرمندان استان در رشته‌های مختلف هنرهای تجسمی در یک رویداد خلق آثار هنری با موضوع شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است که در آن آثاری در رشته‌های نقاشی، طراحی، نقاشیخط، کولاژ و کاریکاتور خلق و پس از بررسی و انتخاب آثار برتر در قالب این نمایشگاه در معرض نمایش علاقه مندان قرار گرفته است.

وی با تقدیر از همکاری و مشارکت ادارات فرهنگی و حوزه هنری استان کردستان در برگزاری این رویداد مهم هنری افزود: در این نمایشگاه که به مدت یک هفته و به مناسبت ایام دهه مقاومت برپا خواهد بود درمجموع 40 اثر در رشته‌های عنوان شده به نمایش گذاشته شده است.

امین مرادی، رئیس حوزه هنری استان کردستان در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سرافراز جهان اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مردم به خوبی قدردان تلاش‌ها و رشادت‌های این فرزند برومند و مجاهد خستگی‌ناپذیر در طول دوران انقلاب و دفاع مقدس هستند و برپایی برنامه‌ها و مراسمات مختلف با نام این شهید والامقام عمق دوستی و محبت مردم را به تصویر در می‌آورند.

وی در مورد برنامه‌های حوزه هنری در این ایام گفت: اکران رایگان مستند «ردی از یک مرد» در سینماهای استان، دیدار با خانواده شهدا، مشارکت در رویداد هنری خلق آثار تجسمی، توزیع بسته فرهنگی، برپایی نمایشگاه هنری در گالری مهر بیجار ازجمله این برنامه‌ها است.

یادآور می‌شود؛ نمایشگاه تجسمی با موضوع «حاج قاسم» در ایام برگزاری از دوشنبه تا پایان دهه مقاومت همه روزه از ساعت 17 تا 20 آماده بازدید علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha