اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کردستان
کد خبر: 4116385
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در کردستان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران همزمان فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان خبر داد.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، امروز، دوم بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان گفت: امسال همچون سال‌های قبل سازمان امور سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان اکران همه فیلم‌های راه‌یافته به بخش‌های مختلف چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان را فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان کردستان در سال‌های قبل با استقبال بی‌نظیری مواجه بوده است، افزود: تأثیرگذاری تماشای فیلم در فرهنگ‌سازی و کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی یکی از مهم‌ترین اهداف اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره در دو سالن شماره یک و شماره دو پردیس سینمایی بهمن سنندج بیان کرد: بر این اساس امکان حضور مردم مناطق حاشیه شهر برای دیدن فیلم‌های این دوره از جشنواره را فراهم خواهیم کرد.

وی افزود: اگرچه سازمان سینمایی و سمعی بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون امکان و مجوز اکران در پردیس سینمایی بهمن سنندج را صادر کرده است، اما بدون شک تلاش خواهیم کرد در صورت موافقت سازمان سینمایی کشور علاوه بر سنندج در یک یا دو شهر دیگر استان نیز اکران همزمان آثار جشنواره را داشته باشیم.

دریایی درباره حضور فیلمسازهای استان کردستان در این رویداد هنری گفت: ویژه‌برنامه‌هایی برای تجلیل و قدردانی از فعالان عرصه فیلمسازی استان، در ایام اکران فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان تدارک دیده شده است.

یادآور می‌شود؛ چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر همزمان با تهران در ۳۱ استان کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha