اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» در کردستان
کد خبر: 4120639
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» در کردستان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» با عنوان «۴۴ قاب، ۴۴ روایت و ۴۴ عکس» در استان کردستان خبر داد.

زینب زاله، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان

زینب زاله، مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان، در گفت‌و‌گو با ایکنا، از اعلام فراخوان مسابقه فرهنگی «همه هستیم» با عنوان «44 قاب، 44 روایت و 44 عکس» در استان خبر داد.

وی افزود: در این مسابقه شرکت‌کنندگان باید از لحظات ناب حضور حماسی خود و خانواده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه عکس گرفته و به دبیرخانه این مسابقه ارسال کنند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری کردستان با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان تا 30 بهمن‌ماه فرصت دارند تا آثار خود را ارسال کنند، بیان کرد: هر فرد می‌تواند سه عکس از حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن را به این مسابقه فرهنگی ارسل کند.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی باید آثار خود را به شماره ایتا 09026705536 ارسال کنند و در پایان از 44 اثر برگزیده تجلیل خواهد شد.

زاله با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات فرهنگی به مناسبت گرامیداشت دهه فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: در برگزاری این مسابقه فرمانداری سنندج، جهادکشاورزی استان و منابع طبیعی استان کردستان مشارکت دارند.

انتهای پیام
captcha