قبولی ۱۰۱ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
کد خبر: 4147447
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۴

قبولی ۱۰۱ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از قبولی ۱۰۱ نفر از حفاظ کردستانی در مرحله اول هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: 160 نفر از حفاظ کردستانی در مرحله اول هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن شرکت کردند.

وی با اشاره به قبولی 101 نفر از حفاظ کردستانی در مرحله اول هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن افزود: از این تعداد حفاظ قرآنی 43 نفر آقا و 58 نفر بانو هستند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به تعداد راه‌یافتگان به مرحله شفاهی آزمون در بخش آقایان بیان کرد: از این تعداد 9 نفر در حفظ 10 جزء، 3 نفر در 20 جزء و 31 نفر در 30 جزء پذیرفته شدند.

وی افزود: در بخش بانوان  مرحله اول هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کردستان 22 نفر در رشته حفظ 10 جزء، 3 نفر در 20 جزء و 33 نفر در حفظ 30 جزء موفق به راه‌یابی به مرحله شفاهی شدند.

مرادی از برگزاری مرحله شفاهی هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کردستان خبر داد و اظهار کرد: مرحله شفاهی این آزمون با حضور اساتید مجرب قرآنی در بازه زمانی 15 تا 31 تیرماه در سطح دو شهرستان سنندج و بانه برگزار خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: حفاظ قرآنی که موفق به کسب امتیاز لازم در مرحله شفاهی نیز شوند، مدرک تخصصی از دیپلم تا دکترا اعطا می‌شود که این مدرک در استخدام‌های ادارات نیز پذیرفته خواهد شد.

انتهای پیام
captcha