دیدار رئیس جهاددانشگاهی کردستان با فرمانده نیروی انتظامی استان
کد خبر: 4148724
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

دیدار رئیس جهاددانشگاهی کردستان با فرمانده نیروی انتظامی استان

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان، روز گذشته، 28 خرداد با سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

دیدار رئیس جهاددانشگاهی با فرمانده انتظامی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی استان دیروز، 28 خرداد در دیدار با هیئت رئیسه جهاددانشگاهی کردستان بر لزوم همکارهای همه‌جانبه در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی تأکید کرد.

وی با اشاره به فعالیت‌های شاخص جهاددانشگاهی در بخش‌های مختلف جامعه، اقدامات شهید کاظمی آشتیانی را از افتخارات جهاددانشگاهی برشمرد و ابراز امیدواری کرد: جهاددانشگاهی کردستان بتواند در مباحث مربوط به آموزش پرسنل، کارکنان و در حوزه‌های پژوهشی و فرهنگی با نیروی انتظامی استان همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته باشد.

سرهنگ محمد پناه، رئیس مرکز تحقیقات کاربردی نیروی انتظامی استان کردستان نیز در ادامه این دیدار با اشاره به تفاهم‌نامه منعقد شده نیروی انتظامی با جهاددانشگاهی اشاره کرد و از انجام طرح تحقیقاتی توسط پژوهشگران مرکز مطالعات آسیب‌های اجتماعی جهاددانشگاهی تقدیر کرد.

وی افزود: در زمینه پژوهشی متخصصان جهاددانشگاهی راهکارهای مناسبی را جهت ارتقای کیفیت فعالیت‌های نیروی انتظامی ارائه کرده‌اند که برای تحقق این امر امیدواریم این همکاری‌ها ادامه داشته باشد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان در ادامه این دیدار ضمن اشاره به فعالیت‌ها و دستاوردهای جهاددانشگاهی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی و پژوهشی گفت: جهاددانشگاهی همواره در تلاش است تا با گسترش تحقیقات و شکوفایی استعدادها، برای نیل به خوداتکایی، توسعه امور فرهنگی در سطح جامعه از طریق همکاری با مراکز علمی و سایر مراجع و نهادهای فرهنگی به خصوص برای نسل جوان، نهادی تأثیرگذار باشد.

وی افزود: این نهاد توانسته است با گسترش طرح‌های کاربردی و نیمه صنعتی از طریق پیوند با مراکز علمی و تحقیقاتی به منظور به کارگیری نتایج پژوهش‌ها، گامی مهم در مسیر توسعه کشور بردارد و بدون شک نتایج این طرح‌ها می‌تواند در ارتقای سطح امنیت جامعه و افزایش رفاه اجتماعی مؤثر باشد.

یادآور می‌شود؛ در پایان این دیدار رئیس جهاددانشگاهی از خدمات ارزنده نیروی انتظامی در برقراری امنیت و آرامش در سطح جامعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha