فراخوان مسابقه کتابخوانی «غدیر» در کردستان اعلام شد
کد خبر: 4151511
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۱

فراخوان مسابقه کتابخوانی «غدیر» در کردستان اعلام شد

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان از اعلام فراخوان مسابقه کتابخوانی «غدیر» در کردستان خبر داد و گفت: مهلت شرکت در این دوره از مسابقات کتابخوانی ششم تا 14 تیرماه جاری بوده است.

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان

محمد مخدومی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان با همکاری دانشگاه کردستان و موکب موسی بن‌ جعفر(ع) مسابقه بزرگ کتابخوانی «غدیر» را در سطح استان کردستان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به مهلت برگزاری این مسابقه فرهنگی افزود: مسابقه بزرگ کتابخوانی «غدیر» ششم تا 14 تیرماه جاری مهلت شرکت در این دوره از مسابقات کتابخوانی بوده است و جوایز این مسابقه شب عید غدیر به برگزیدگان اعطا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان بیان کرد: این مسابقه کتابخوانی در سه رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال و به صورت مجازی برگزار خواهد شد که متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس samakpl.ir  نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه برای شرکت در این مسابقه کتابخوانی سه منبع معرفی شده است، گفت: کتاب «بر کرانه غدیر» مختص گروه سنی جوان و بزرگسال، «حوالی ظهر» مختص گروه سنی نوجوان و کتاب «نسیم غدیر» مختص گروه سنی خردسال و کودک به عنوان منابع این آزمون در نظر گرفته شده است.

مخدومی افزود: قالب مسابقه برای رده سنی نوجوان و جوان و بزرگسال پاسخ به سؤالات چهار گزینه‌ای و  برای خردسالان به دو صورت پویش کتابخوانی  شامل بارگذاری فیلم با محتوای معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه‌گویی در مسابقه  و یا نوشتن جمله زیبا برای امام علی(ع) و یا نقاشی برروی کاغذ A4 و بارگزاری بر روی سایت مسابقه خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: در کنار برگزیدگان هر رده سنی در این دوره جوایز ارزشمند نقدی در هر رده سنی برای 18 نفر در شب غدیر به قید قرعه اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha