اعزام سه گروه «پرده‌خوانی غدیر» به شهرستان‌های کردستان
کد خبر: 4152478
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱

اعزام سه گروه «پرده‌خوانی غدیر» به شهرستان‌های کردستان

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان از اعزام سه گروه ویژه «پرده‌خوانی غدیر» در دهه ولایت به شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در راستای تبیین بیشتر واقعه غدیر برای مردم و به همت تبلیغات اسلامی بیجار این واقعه با شکوه در روز عید غدیرخم در شهرستان‌های استان بازسازی می‌شود.

جلیل مختاری‌نیا، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان

حجت‌الاسلام جلیل مختاری‌نیا، معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با تأکید بر بزرگداشت عید غدیر، گفت: برای فراموش نشدن این خاطره دینی و اساسی باید مراسم دهه ولایت و احیای غدیر را هرچه باشکوه‌تر زنده بداریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تداوم و استمرار غدیر است، افزود: در این دهه علاوه بر برنامه‌های تبیینی و محتوایی حول محور ولایت و امامت، نسبت به بیان فضائل و مناقب امیرالمومنین(ع)، ترویج فرهنگ مواسات، اطعام، ایجاد فضای سالم و با نشاط و افزایش روحیه امید اهتمام ویژه‌ای بعمل آمده است.

معاون فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی استان کردستان از برپایی 350 موکب و ایستگاه صلواتی در ایام عید غدیر در شهرستان‌های استان کردستان خبر داد و بیان کرد: 30 ویژه برنامه غدیر در استان برگزار می‌شود.

وی از اعزام سه گروه ویژه «پرده‌خوانی غدیر» در دهه ولایت به شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: در راستای تبیین بیشتر واقعه غدیر برای مردم و به همت تبلیغات اسلامی بیجار این واقعه با شکوه در روز عید غدیرخم در شهرستان‌های استان بازسازی می‌شود.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا با اشاره به اعزام 250 نفر مبلغ و مبلغه به مناطق مختلف استان در این ایام مبارک گفت: برپایی 50 غرفه فعالیت‌های فرهنگی جوانان و نوجوانان، پخت و توزیع 250 هزار پرس غذای گرم، راه‌اندازی 10 مورد کارناوال شادی از دیگر برنامه‌های اجرایی در ایان دهه امامت و ولایت در سطح استان بوده است.

وی در پایان یادآور شد: همایش توجیهی مبلغان، پخت و توزیع نان صلواتی در 110 نانوایی استان، تجلیل از 250 سادات استان، پویش تهیه و توزیع و نصب پرچم، همایش پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت روز غدیر، همراه با برنامه فرهنگی و جنگ شادی در این ایام  در سطح استان کردستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha