برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در کردستان
کد خبر: 4159114
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳

برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در کردستان

رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی امروز و فردا، 8 و 9 مرداد در مجتمع نور استان خبر داد.

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان

بهرام مرادی، رئیس اداره برنامه‌ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی در راستای تربیت و ارتقای مربیان قرآنی در سطح استان کردستان اجرا شده است.

وی افزود: دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی به مدت چهار روز با حضور استاد مهدی شکری از اساتید برجسته دوره‌های آموزشی سبک زندگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور برگزار شد.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری آزمون ورودی برای شرکت در دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی بیان کرد: در این آزمون 60 نفر از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در رشته‌های مرتبط مقاطع ارشد و دکترا شرکت کردند که 32 نفر موفق به شرکت در دوره آموزشی شدند.

وی از برگزاری آزمون پایانی دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی قرآنی امروز و فردا، 8 و 9 مرداد در مجتمع نور استان خبر داد و گفت: آزمون پایانی دوره تربیت معلم قرآن به دو صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود.

مرادی افزود: آزمون کتبی از کتاب‌ مبادی و مبانی امروز، 8 مرداد به صورت تشریحی و ارتباط انسان به خدا و ارتباط انسان با قرآن به صورت تستی و تشریحی فردا، 9 مرداد برگزار می‌شود.

وی از برگزاری آزمون پایان دوره آموزشی تربیت معلم سبک زندگی اسلامی خبر داد و یادآور شد: به کسانی که در آزمون کتبی و شفاهی پایان دوره بتوانند امتیاز لازم را کسب کنند، گواهینامه تربیت معلم سبک زندگی اسلامی اعطا خواهد شد و این افراد مجوز برگزاری دوره‌های سبک زندگی اسلامی و قرآنی را برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha