محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4159763
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
به همت وزارت نیرو؛

محفل انس با قرآن در کردستان برگزار می‌شود

محفل انس با قرآن در راستای اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی به همت وزارت نیرو هفته آینده در استان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن در کردستان

 به گزارش ایکنا از کردستان، محفل انس با قرآن کریم با تلاوت اساتید و قاریان برجسته استان کردستان از جمله فؤاد مولودی از قاریان برجسته استانی، ملی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در وزارت نیرو بنا بود که این محفل قرآنی فردا، 11 مرداد در سنندج برگزار شود که به دلیل تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی براثر گرما برگزاری این محفل قرآنی به هفته آینده موکول شد.

در این محفل قرآنی مهندس آرش آیارنژاد، مدیرعمل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، اکبر عظیمی دبیر ستاد اقامه نماز استان و مهدی قبادی، رئیس مرکز قرآن و عترت دفتر امور فرهنگی و دینی وزارت با محوریت قرآن کریم به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت.

این محفل قرآنی در راستای محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم با محوریت «قرآن دوستی در برابر قرآن سوزی» که به توطئه امروز دشمنان تبدیل شده است، برگزار خواهد شد.

در حاشیه این محفل نشست شورای انسجام‌بخشی فعالیت‌های قرآنی مجموعه‌های وزارت نیرو با حضور مدیران شرکت‌های آبفا، آب منطقه‌ای و توزیع برق استان برگزار می‌شود که در این نشست توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در این واحدها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.

یادآور می‌شود؛ در استان آذربایجان غربی و در شهرستان ارومیه نیز محفل انس با قرآن با حضور حامد ولی‌زاده، از قاریان برجسته بین‌المللی روز شنبه، 14 مردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha