صدور گواهینامه حفظ قرآن برای قرآن‌آموزان دارالتحفیظ امام جزری سنندج
کد خبر: 4160205
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

صدور گواهینامه حفظ قرآن برای قرآن‌آموزان دارالتحفیظ امام جزری سنندج

مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج از برگزاری آزمون حفظ عمومی قرآن به همت معاونت پرورشی آموزش‌ و پرورش استان در دارالقرآن یادگار امام سنندج خبر داد و گفت: در آزمون قرآن‌آموز این دارالتحفیظ با کسب امتیاز لازم موفق به دریافت گواهینامه حفظ قرآن شدند.

اعطای گواهینامه حفظ عمومی قرآن

احسن میرزایی‌زاده، مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، از برگزاری آزمون حفظ عمومی قرآن به همت معاونت پرورشی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در دارالقرآن یادگار امام سنندج خبر داد و گفت: چهار قرآن‌آموز این دارالتحفیظ با کسب امتیاز لازم موفق به دریافت گواهینامه حفظ قرآن شدند.

وی با اشاره به اینکه در این آزمون حفظ عمومی بیش از 200 نفر از دانش‌آموزان استان کردستان شرکت کرده بودند، افزود: از دارالتحفیظ امام جزری چهار نفر شرکت‌کننده داشتیم که هر چهار نفر موفق به دریافت گواهینامه شدند.

مدیر مرکز دارالتحفیظ امام جزری سنندج بیان کرد: ارمیا ایزدی در حفظ  چهار جزء، مصلح رضوانجو در سه جزء، آرمان تاوانه و لاوان تجا در حفظ پنج جزء موفق به دریافت گواهینامه شدند که در حال حاضر ارمیا ایزدی حافظ 20 جزء، مصلح رضوانجو  حافظ پنج جزء، آرمان تاوانه و لاوان تجا هر کدام حافظ 10 جزء قرآن هستند.

وی از آغاز فعالیت دارالتحفیظ امام جزری از سال 98 در مسجد جامع شهرک پردیس شهر سنندج خبر داد و افزود: این دارالتحفیظ تاکنون در عرصه تربیت حفاظ قرآنی به دلیل نیاز استان توانسته عملکرد مطلوبی داشته باشد و رضایت خانواده‌های قرآن‌آموزان را کسب کند.

میرزایی‌زاده با اشاره به اینکه در حال حاضر 30 قرآن‌پژوه به صورت شبانه‌روزی در این دارالتحفیظ مشغول حفظ قرآن هستند، یادآور شد: این مرکز حفظ تمام خدمات خود را به قرآن‌پژوهان به صورت کاملاً رایگان ارائه می‌دهد و طی این چهار سال از فعالیت خود 10 حافظ کل را تقدیم جامعه قرآنی کرده است.

انتهای پیام
captcha