سه موکب اوقاف کردستان به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند
کد خبر: 4165378
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

سه موکب اوقاف کردستان به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان از خدمت‌رسانی سه موکب اوقاف کردستان به زائران اربعین حسینی خبر داد و گفت: روزانه در این مواکب بیش از 10 هزار وعده غذای گرم پخت می‌شود.

محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: هر ساله از محل اجرای نیات واقفان خیراندیش استان موکب‌های اربعین در سطح استان راه‌اندازی خواهد شد که طی دو سال گذشته به دلیل تردد زائران از مرز باشماق به صورت ویژه‌تری این موکب‌ها به زائران خدمات ارائه می‌دهند.

وی از خدمت‌رسانی سه موکب اداره اوقاف و امور خیریه استان کردستان به زائران اربعین حسینی خبر داد و  افزود: روزانه در این موکب‌ها بیش از 10 هزار وعده غذای گرم پخت شده و بین زائران توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با اشاره به اینکه اهل سنت استان کردستان در میزبانی از زائران اربعین خونگرمی و مهمان‌نوازی خود را به نمایش گذاشته‌‎اند، بیان کرد: موکب موقوفات اهل سنت در شهر سنندج، موکب خسروآباد بیجار و موکب محمدرسول الله(ص) در ایام پیاده‌روی اربعین حسینی به پذیرایی و خدمت‌رسانی به زائران می‌پردازند.

وی اسکان، پذیرایی میان وعده، نمازخانه و سرویس بهداشتی را از دیگر خدماتی ارائه شده در موکب‌های اداره اوقاف و امور خیریه ذکر کرد و یادآور شد: در تلاشیم با اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی نقشی در هرچه غنی‌تر کردن این سفر معنوی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha