پیشکسوتان، دوران دفاع مقدس را برای همگان روایتگری کنند
کد خبر: 4168074
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

پیشکسوتان، دوران دفاع مقدس را برای همگان روایتگری کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: پیشکسوتان، دوران دفاع مقدس را برای همگان روایتگری کنند چراکه بازگویی روایت و خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، حقیقت و واقعیت این دوران را نمایان‌تر می‌کند.

نشست هماهنگی دفاع مقدس

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در کردستان امروز،  ۱۹ شهریور در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: نشست‌های دفاع مقدس باید گفت‌وگو محور، فیلم محور و تشریح محور باشد.

وی با تأکید بر بهره‌گیری از حضور اساتید دانشگاهی در مراسمات و سخنرانی‌های دوران دفاع مقدس افزود: سخنرانی‌ها در باب دفاع مقدس کوتاە و مفید باشد، چراکه سخنرانی‌های طولانی اثرگذاری لازم را نخواهد داشت و اثرات منفی هم بە دنبال خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس از سخنرانی‌های تکراری پرهیز کنید، بیان کرد: پیشکسوتان، دوران دفاع مقدس را برای همگان روایتگری کنند چراکه بازگویی روایت و خاطرات پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، حقیقت و واقعیت این دوران را نمایان‌تر می‌کند.

ماموستا فایق رستمی، امام جمعە شهر سنندج در ادامه این نشست گفت: در برنامەهای دفاع مقدس از روایت مردم روستاها در خصوص جنگ دریغ نکنید، چراکه اولین تعدی دشمن و آغاز جنگ‌ها از روستاها بودە است.

وی افزود: حقایق جنگ و دوران دفاع مقدس از زبان مردم روستا و سالمندانی کە از نزدیک جنگ را لمس کرده‌اند و واقعیت را از نزدیک دیدەاند، باید شنید.

امام جمعه سنندج بر تجلیل از پدر و مادرهای شهدا تأکید کرد و یادآور شد: این پدر و مادرها بودند کە با فداکاری و از خودگذشتگی فرزندان عزیز خود را در پناە قرآن روانە جبهەهای جنگ کردند.

انتهای پیام
captcha