ریشه‌ رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده خواهد شد
کد خبر: 4173969
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸
حجت‌الاسلام سادات:

ریشه‌ رژیم صهیونیستی برای همیشه خشکیده خواهد شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» گفت: بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه است و تمام دنیا به زودی شاهد خشکیده شدن ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خواهند بود.

سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به عملیات غرورآفرین «طوفان الاقصی» گفت: این پیروزی بزرگ جبهه مقاومت نتیجه سال‌ها مقاومت و همبستگی مسلمانان در دفاع از قدس شریف و مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی بود و بدون شک خون پاک شهدای مقاومت به ویژه سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ضامن پیروزی نهایی در این نبرد همه جانبه خواهد بود.

وی افزود: امروز جهان شاهد صف‌آرایی تمام کفر در برابر تمام اسلام است و استبداد جهانی به پشتوانه سلاح‌های کشتار جمعی و اهرم‌های فشار سعی در ادامه چپاول، اشغال و ویرانگری دارد که بحمدالله با مقاومت مردم منطقه و پیشرفت‌های نظامی جبهه مقاومت موازنه قدرت به نفع مسلمانان تغییر کرده و به زودی قدس شریف از چنگال اشغالگران آزاد خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان بیان کرد: عملیات طوفان الاقصی در عمل ثابت کرد که اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و طبق وعده صادق رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی این رژیم نابود خواهد شد و به زودی باید این منطقه را برای همیشه ترک کرده و نام منحوس آن از صفحات تاریخ پاک شود.

وی با تبریک این پیروزی بزرگ به محضر مقام معظم رهبری و عموم ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواهان جهان گفت: این عملیات غرورآفرین تنها یک تلنگر به کشورهای سلطه‌گر بود.

سادات در پایان یادآور شد: بدون شک پیروزی‌های بزرگ بعدی در راه بوده و تمام دنیا به زودی شاهد خواهند بود که چگونه ضربه نهایی بر پیکر نیمه جان اسراییل غاصب فرود خواهد آمد و ریشه‌های ظلم این رژیم و حامیان آن برای همیشه خشکیده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha