پنجمین رویداد سراسری «تولید محتوای دیجیتال» به کار خود پایان داد
کد خبر: 4181779
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
با معرفی نفرات برتر

پنجمین رویداد سراسری «تولید محتوای دیجیتال» به کار خود پایان داد

آیین اختتامیه پنجمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال با معرفی گروه‌های برتر شامگاه گذشته، 22 آبان در سنندج به کار خود پایان داد.

منصور ولی‌ئی، فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سپاه کردستان، سردار منصور ولی‌ئی، فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان شامگاه گذشته، 22 آبان در آیین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در امر تأثیرگذاری فضای مجازی، گفت: تولید محتوای دیجیتال امروز تبدیل به سلاح دفاعی، نقطه‌زن و بازدارنده در مقابل دشمنان شده است.

وی افزود: دشمن امروز با استفاده از فضای رسانه و فضای مجازی قصد دارد تا ما را ضعیف و قدرت و توان خود را قوی نشان دهد لذا باید در این عرصه با تمام توان به میدان آمده و تا دشمن اجازه تهدید ما را به خود ندهد.

جانشین فرماندهی شهید شهرامفر با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان مخاطبان خاص در فضای مجازی هستند، بیان کرد: این امر میزان اهمیت فضای مجازی را برای ما مشخص می‌کند لذا باید با تولید محتوای درست و شایسته در این فضا تأثیرگذاری مثبت را بر جوانان داشته باشیم.

وی در ادامه گفت: پاسداری از هویت اسلامی و انقلابی کشور مهم‌ترین رسالت بسیج در گام دوم انقلاب است که باید با استفاده از تجربیات گذشته و ظرفیت مردم که سرمایه‌های نظام اسلامی هستند، محقق شود.

سردار ولی‌ئی یادآور شد: امیدآفرینی و خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان یکی از مأموریت‌های بسیج است که باید در عرصه های مختلف با قوت انجام شود و امروز بسیجیان باید فضای مجازی را از فضای تهدید آمیز به فضای فرصت محور تبدیل کنند.

مجتبی فرامرزی، مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان در این مراسم با اشاره به اینکه کشور ما امروز پیشرفته‌ترین پهپادها را به قدرت‌های برتر ارسال می‌کند و این نشانه قدرت و توانایی ما است، گفت: در مرحله مقدماتی ۱۰۰ نفر از شهرستان‌های سنندج، بیجار، کامیاران، قروه، دیواندره در سامانه رویداد ثبت‌نام کردند که ۱۴ تیم موفق به راه یابی به مرحله نهایی شدند.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در بخش‌های نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، بازی سازی ویژه تلفن همراه، پوستر و پویانمایی حضور داشتند که ۴۸ ساعت با هم به رقابت پرداختند نفر برتر به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

مسئول قرارگاه فضای مجازی استان کردستان یادآور شد: در این دوره بیشتر شرکت‌کنندگان از دانش‌آموزان بودند که این نشان از استقبال و علاقه این عزیزان در حوزه دیجیتال است.

در بخش نرم‌افزار ویژه تلفن همراه

تیم دوستی با سوخت مقام اول
تیم جهاد روشن مقام دوم
تیم بومینوسازان مقام سوم

در بازی‌سازی ویژه تلفن همراه

هستی دانایی با عنوان نوورا رتبه اول 
در این بخش هیئت داوران هیچ تیمی را حائز رتبه دوم و سوم معرفی نکرد

در تولید پوستر

تیم امید دیزاین مقام اول
تیم گل مریم مقام دوم
 تیم هوشمندان مقام سوم

در بخش پویا‌نمایی

تیم ابابیل مقام اول
تیم امام محمد غزالی مقام دوم 

انتهای پیام
captcha