محفل انس با قرآن دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار شد
کد خبر: 4182991
تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

محفل انس با قرآن دانشجویی در دانشگاه کردستان برگزار شد

محفل انس با قرآن دانشجویی با حضور قاریان برجسته استانی به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری کانون معراج شامگاه گذشته، 28 آبان در دانشگاه کردستان برگزار شد.

برگزاری محفل انس با قرآن در دانشگاه کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، محفل انس با قرآن را با حضور قاریان برجسته استان به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان با همکاری کانون معراج شامگاه گذشته، 28 آبان در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار شد.

این محفل قرآنی با هدف ترویج فرهنگ انس با قرآن کریم بین عموم مردم به ویژه نسل دانشجویان، ارتباط و اتصال آن‌ها با قرآن کریم و به کار بستن دستورات و فرامین آیات الهی در مسیر زندگی برگزار شد.

حامد قادرزاده، رئیس دانشگاه کردستان در این محفل معنوی با اشاره به اهمیت برپایی این مراسمات معنوی در سطح دانشگاه گفت: «ذَٰلِكَ الْكِتَابُ لَا رَيْبَ ۛ فِيهِ ۛ هُدًى لِلْمُتَّقِينَ؛ در [وحی بودن و حقّانیّت] این کتابِ [با عظمت] هیچ شکی نیست؛ سراسرش برای پرهیزکاران هدایت است». هدف ما در دانشگاه به عنوان یک انسان مسلمان این است که بر اساس آیات و نشانه‌ها به خداوند ایمان بیاوریم.

وی افزود: دانشجویان سرمایه‌های ارزشمند و آینده‌سازان کشور هستند که با رصد مسائل مختلف به خوبی مشکلات را به ما گوشزد کرده و نسبت به آینده کشور احساس مسئولیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه کردستان، دانشگاه محل تعامل، تحمل، تعمیق و تفکر است و ما باید بر اساس مهم‌ترین کتاب زندگی که قرآن است، عمل کنیم چراکه این کتاب مسائل مختلف از جمله اقتصاد، دانش زیست‌شناسی، اجتماعی و همه چیز را در بر می‌گیرد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم حفظ و خواندن آیات پر خیر و برکت قرآن کریم توسط دانشجویان سرلوحه برنامه‌ها و فعالیت‌های آنها در طول زندگی قرار گیرد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه این مراسم عبدالرحمن امام قلی و میلاد امانی قاریان برجسته استانی به قرائت آیات وحی پرداختند.

انتهای پیام
captcha