فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در کردستان اعلام شد
کد خبر: 4185363
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲

فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در کردستان اعلام شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان از اعلام فراخوان نخستین جشنواره ملی «تئاتر شبستان» در کردستان خبر داد و گفت: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۵ آذرماه خواهد بود.

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی- هنری مساجد  کردستان

بهزاد کیامهر، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد  کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور به منظور بسط و گسترش فعالیت‌های گوناگون هنرهای نمایشی در مساجد کشور به برگزاری نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان اقدام کرده است.

وی از اعلام فراخوان این جشنواره در کردستان خبر داد و افزود: آخرین مهلت ثبت‌نام و ارسال نمایشنامه به دبیرخانه این جشنواره تا 25 آذرماه خواهد بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کردستان بیان کرد: این جشنواره در پنج محور اصلی شامل «قصص قرآن»، «احادیث، روایات و آموزه‌های اخلاقی»، «نماز، جوان و جامعه»، «دین، تکنولوژی و دنیای امروز» و «ایثار و مقاومت» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بنا بر اعلام دبیرخانه جشنواره نمایشنامه‌هایی که براساس فعالیت و تجربه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد تهیه و اجرا شوند، به‌صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرند، گفت: آخرین مهلت بارگذاری نسخه تصویری نمایش‌ها برای بازبینی تا 30 دی‌ماه تعیین شده و مرحله نهایی و اختتامیه جشنواره اسفندماه 1402 خواهد بود.

کیامهر در پایان یادآور شد: بخش عمومی، کودک و نوجوان، تئاتر کاغذی، تئاتر خلاق و بخش مهر که ویژه بانوان است، بخش‌های اصلی جشنواره ملی «تئاتر شبستان» هستند.

انتهای پیام
captcha