نشست «آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4186806
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

نشست «آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید» در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان از برگزاری نشست تخصصی «آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید» در دانشگاه کردستان خبر داد و گفت: این نشست به همت کانون معراج دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

پوستر برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحادنوین

شریف ترکاشوند، مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان در گفت‌وگو با ایکنا گفت: کانون معراج با همکاری انجمن فقه و حقوق شافعی دانشگاه کردستان نشست تخصصی «آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید» را در دانشگاه کردستان برگزار می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری این نشست تخصصی با سخنرانی مراد یوسفی، از اعضای هیئت علمی دانشگاه کردستان افزود: راهکارهای نقد منصفانه و تحلیل شبهات، اثبات استدلالی باورهای بنیادی اسلامی(اثبات وجود خدا، حقانیت قرآن، نبوت پیامبر(ص) و...) و اصول اخلاقی مناظره علمی و هدفمند از محورهای اصلی نشست تخصصی آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید بوده است.

مدیر فرهنگی دانشگاه کردستان بیان کرد: اولویت شرکت در این دوره آموزشی با دانشجویان دانشگاه کردستان و سایر دانشگاه‌های سطح شهر سنندج بوده است و در پایان این کارگاه آموزشی برای شرکت‌کنندگان گواهینامه پایان دوره برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با تحلیل و آنالیز جریان الحاد جدید، سه‌شنبه و چهارشنبه 21 و 22 آذرماه در دو نوبت صبح و عصر در تالار مولوی دانشگاه کردستان برگزار می‌شود.

ترکاشوند گفت: دانشجویان دانشگاه کردستان متقاضی شرکت در این کارگاه باید به آی‌دی  salemkhavazeh@ و سایر دانشگاه‌ها باید به آی‌دی karimi_9910@ باید مشخصات خود را ارسال کنند و در پایان این کارگاه آموزشی از شرکت‌کنندگان تقدیر انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha