قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه کردستان از حضور مردم در انتخابات
کد خبر: 4203123
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸

قدردانی استاندار و نماینده ولی فقیه کردستان از حضور مردم در انتخابات

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کردستان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان و استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان و اسماعیل زارعی‌کوشا استاندار کردستان با صدور پیامی مشترک از حضور حماسی مردم در انتخابات یازدهم اسفند قدردانی کردند. در این پیام مشترک آمده است:

سلام و درود خدا به محضر شما مردم شریف و سرافراز استان کردستان که بار دیگر با حضور خود شوکت و شکوه آفریدید حضور متعهدانه مخلصانه و آگاهانه شما مردم عزیز کردستان در انتخابات ۱۱ اسفند موجب شادی تمام دوستداران ایران اسلامی در سراسر جهان شد.

اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا و حضرت امام خمینی رحمه الله علیه که جمهوری اسلامی ایران را به یادگار گذاشتند، بر خود لازم می‌دانیم که این روشن‌بینی و موقعیت شناسی شما مردم دلاور را قدر دانسته و این پیروزی حضور را به محضر شما که به حق صاحبان نظام و انقلاب اسلامی هستید تبریک و شادباش عرض نماییم.

منتخبان محترم و ستادهای انتخاباتی تمامی نامزدها و همچنین دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات و در یک کلام آحاد مردم همیشه در صحنه، قطعاً پیروز این میدان دفاع از انقلاب اسلامی و مردم سالاری دینی هستند. یقینا یازدهم اسفند به عنوان روز نمایش درخشش، هوشمندی و هوشیاری مردم عزیز کردستان به یادگار خواهد ماند.

خدا را شاکریم که انتخابات ۱۱ اسفند به همت دست‌اندرکاران امر برگزاری انتخابات اعم از هیات‌های اجرایی و نظارت، شورای تامین استان و شهرستان‌ها، بازرسان، عوامل زحمتکش انتظامی نظامی، امنیتی، بسیج، صداوسیما، خبرگزاری‌ها، نشریات و سایر اصحاب رسانه و روشنگری در سلامت، امنیت و با رقابت و مشارکت بسیار خوب به سرانجام رسید.

برکت این حضور ارزشمند ان‌شاالله عظمت هرچه بیشتر ایران عزیز را به جهانیان نشان خواهد داد و با انسجام و وحدت روزافزون، پیشران حرکت سریع مدیران و مسئولان برای توسعه و پیشرفت استان کردستان خواهد شد.

در پایان ضمن تبریک مجدد به منتخبان مردم، امید است این عزیزان با کار و تلاش صادقانه در راستای پیشرفت استان قدر دان اعتماد ارزشمند مردم شریف کردستان باشند.

انتهای پیام
captcha