پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت آغاز سال 1403 + فیلم
کد خبر: 4206500
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

پیام تبریک استاندار کردستان به مناسبت آغاز سال 1403 + فیلم

استاندار کردستان در پیامی تصویری آغاز سال 1403 را به تمام مردم ایران و استان کردستان تبریک گفت.

اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی‌کوشا، استاندار کردستان، امروز، یکم فروردین در پیام نوروزی خود به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و عید نوروز گفت: سال گذشته پر از اتفاقات و رویدادهای خوشایند برای استان بود و توانستیم به وعده‌های خود جامه عمل بپوشانیم. یکی از این وعده‌ها که مردم استان سال‌ها انتظار آن را داشتند، پروژه راه آهن همدان - سنندج بود که در سفر پرخیر و برکت رئیس‌جمهور بعد از ۱۷ سال انتظار، بهره‌برداری شد.

استاندار کردستان افزود: سال گذشته و در جریان سفر رئیس‌جمهور به استان، پروژه‌های مهم دیگری از جمله فرودگاه سقز و طرح‌های حوزه آب و خاک به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: امیدواریم در سال نو این مسیر با قوت و جدیت بیشتر ادامه یابد و بخشی از پروژه‌های کلانی که می‌تواند زمینه پیشرفت و تحول در شاخص‌های مختلف را رقم بزند، به اتمام برسانیم. همچنین سال گذشته در حوزه عمران شهری و روستایی، توسعه زیرساخت‌ها و بخش فرهنگ و هنر، پروژه‌های مهمی به سرانجام رسید.

زارعی‌کوشا گفت: پارسال در زمینه بهره‌مندی از مواهب خداوندی از جمله گاز طبیعی به پوشش ۱۰۰ درصدی رسیدیم و اکنون تمام شهرها و روستاها و دو هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی به شبکه گاز متصل هستند و استان کردستان جزو اولین استان‌هایی است که به‌طور کامل تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفت.

انتهای پیام
captcha