نوروز فرصتی برای محاسبه نفس انسان است
کد خبر: 4206509
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳
نماینده ولی فقیه در کردستان:

نوروز فرصتی برای محاسبه نفس انسان است

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی نوروز را فرصتی برای محاسبه نفس انسان دانست و گفت: در این آغازین روز سال جدید باید همراه با تغییر فصل و طبیعت روح‌ و‌ نفس ما هم به سمت الهیات و معنویت تغییر کند.

عبدالرضا پورذهبی نماینده ولی فقیه در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان در مراسم تحویل سال نو که امروز، یکم فروردین‌ماه در جوار بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون سنندج برگزار شد، گفت: تغییر و تحول درونی انسان همراه با تغییر سال باید روی دهد و باید تلاش کرد تا هر ساله به مرتبه بالاتری ارتقا یافت.

وی افزود: با پیروی از سیره و زندگی پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) در سال جدید باید به سمت انسان بهتر بودن حرکت کنیم و از زهد و سخاوت و تدین اهل بیت(ع) پیامبر نور رو رحمت الگو‌ بگیریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان نوروز را فرصتی برای محاسبه نفس انسان دانست و  بیان کرد: در این آغازین روز سال جدید باید همراه با تغییر فصل و طبیعت روح‌ و‌ نفس ما هم به سمت الهیات و معنویت تغییر کند.

حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان در این مراسم اظهار کرد: بقعه متبرکه امامزاده هاجر خاتون همواره میزبان زائران‌ گرانقدر از شهرهای دور و‌ نزدیک‌ کشور‌ بوده است.

وی با اشاره به آغاز طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه استان کردستان گفت: در نوروز امسال با برگزاری طرح آرامش بهاری بقعه هاجره خاتون همچون سال‌های گذشته میزبان روزه‌داران و میهمانان نوروزی خواهد بود.

انتهای پیام
captcha