مهدی ورمزیار، سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفتوگو با ایکنا از کردستان، گفت: از سال۱۳۷۷ تاکنون طرح ملی خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر، پایانههای مسافربری و مبادی ورودی استانها برنامهریزی و اجرا میشود.
وی افزود: این طرح هرساله با رویکردها و اولویتهای متفاوتی متناسب با شرایط و مقتضیات زمانی و نیاز مخاطبان بروزرسانی و اجرا شده و همواره با استقبال چشمگیر و رضایتمندی مسافران مواجه بوده است.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان از اجرای طرح نظرسنجی «میزان رضایتمندی مسافران نوروزی» از بیستوپنجمین دوره طرح خدمات بشردوستانه جمعیت هلال احمر استان کردستان خبر داد.
وی با اشاره به انجام طرح نظرسنجی این طرح ملی به همت مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: این طرح نظرسنجی در پایگاههای مستقر در مقاصد گردشگری، نقاط منتهی به مقاصد سفر، پایانههای مسافربری و مبادی و ورودی استان کردستان و با هدف انعکاس خدمات هلال احمر استان و نقش آن در برقراری نشاط و تأمین سلامت در رویداد فرهنگی مسافرتهای نوروزی انجام گرفته است.
ورمزیار در پایان گفت: این طرح نظرسنجی بین 388 نفر از مسافران نوروزی که به استان کردستان سفر کردهاند بهصورت پایلوت در سطح پنج شهرستان سقز، سنندج، بانه، دهگلان و مریوان در گروههای مختلف سنی انجام گرفت.
انتهای پیام