بابک قنبری، معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان در گفتوگو با ایکنا از کردستان، با ذکر اینکه میزان رضایت مسافران نوروزی استان کردستان نسبت به سنوات گذشته به میزان قابل توجهی افزایش داشته است، گفت: بر اساس این نظرسنجی علمی ۵۲ درصد از مسافران نوروزی میزان رضایتشان از جمعیت هلال احمر استان کردستان خیلی زیاد و ۳۵ درصد زیاد بوده است.
وی افزود: این درحالی است بیش از ۹۳ درصد مراجعهکنندگان به پستهای خدمات بشردوستانه سازمان جوانان هلال احمر در استان کردستان از نحوه برخورد مناسب اعضای جوانان حاضر در پستهای نوروزی اعلام رضایت کامل داشته و درخواست تشویق کردن این داوطلبان هلال احمر را داشتهاند.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان بیان کرد: بر اساس نتایج به دست آمده از این نظرسنجی ۵۴ درصد مسافران نوروزی اظهار کردهاند که برای اولین بار به استان کردستان سفر کرده و خاطرات خوبی را برای خود و خانوادهشان در استان کردستان رقم زدهاند.
وی ادامه داد: امسال یکی از برنامههای جمعیت هلال احمر راهاندازی پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) و (نه به تصادفات جادهای) بود و در این راستا ۸۹ درصد مسافران نوروزی مراجعه کرده به پستهای هلال احمر به این کمپین پیوستند.
قنبری با ذکر این مطلب که امسال ۵۷۰ نفر از اعضای جوانان جمعیت هلال احمر استان کردستان در طرح ارائه خدمات بشردوستانه به مسافرین نوروزی جمعیت هلال احمر به ارایهی خدمت پرداختند، افزود: طرح نوروزی جمعیت هلال احمر از ۲۷ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در ۱۵ پست ثابت و سیار در استان کردستان به ارایهی خدمت به مسافران نوروزی پرداخت.
وی تأکید کرد: امسال برای دومین سال متوالی بخش ارزیابی و نظرسنجی طرح نوروزی جمعیت هلال احمر استان کردستان بر اساس تفاهمنامهای با جهاددانشگاهی بر عهده مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) گذاشته شده و بر اساس اعلام نظر این نهاد علمی میزان رضایتمندی مسافرین نوروزی از خدمات ارائه شده به مسافرین نوروزی در حد بسیار قابل قبولی بود.
انتهای پیام