عدم ملی‌نگری، مهم‌ترین عامل پیروزی نهضت پیامبر اکرم (ص) است
کد خبر: 3855960
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶

عدم ملی‌نگری، مهم‌ترین عامل پیروزی نهضت پیامبر اکرم (ص) است

گروه سیاسی ــ امام جمعه موقت سنندج با اشاره به پیروزی‌های پیامبر اکرم (ص) در دعوت مسلمانان به وحدت اظهار کرد: به گواه مفسران و علمای مذاهب اسلامی عدم جغرافیانگری و عدم ملی‌نگری مهم‌ترین عامل موفقیت نهضت پیامبر اکرم(ص) است.

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا سیدمحسن حسینی، امام جمعه موقت سنندج در «همایش پیامبر اکرم (ص)، رهبری، اتحاد ملی و اقتدار امت اسلامی» که با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور امروز، ۱۹ آبان ماه در مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار شد، با اشاره به پیروزی‌های پیامبر اکرم (ص) در دعوت مسلمانان به وحدت اظهار کرد: به گواه مفسران و علمای مذاهب اسلامی عدم جغرافیانگری و ملی‌نگری مهمترین عامل موفقیت نهضت پیامبر اکرم(ص) است.
وی افزود: به دلیل عدم ملی‌گرایی و مذهب‌گرایی امام راحل و رهبر معظم انقلاب، امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی موفق به خنثی کردن تمام هجمه‌ها و توطئه‌های دشمنان علیه نظام مقدس انقلاب اسلامی شده‌ایم.
ماموستا حسینی بیان کرد: فتوای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص مقدسات اهل سنت و اهمیت ارج نهادن به آن شهامتی بزرگ و ستودنی در راستای تحکیم وحدت در امت اسلامی بوده است.
وی اعلام کرد: امروز دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین امت اسلامی با مساله قومی‌گرایی هستند و در اقدام اخیر خود سعی در ایجاد اختلاف بین قوم تُرک و کُرد در جامعه را دارد که با تیزبینی ملت ایران این توطئه دشمنان نیز خنثی خواهد شد چراکه ملت ایران همه حافظ دین و انقلاب هستیم.
امام جمعه موقت سنندج تأکید کرد: در ایران اسلامی هیچگاه قوم‌گرایی در برابر وحدت امت اسلامی توانایی عرض اندام ندارد.
ماموستا حسینی ادامه داد: با توجه به توطئه‌های دشمنان، امروز رسالت وزارت کشور بزرگ و سنگین‌تر از گذشته شده است چرا که باید با در خط ولایت فقیه بودن مقابل تمام توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان بایستند.
امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه وزیر کشور در سفر خود به کردستان دنبال رفع مشکلات مردم هستند، تأکید کرد: بیشتر علمای اهل سنت فاقد مسکن هستند و انتظار می‌رود این مشکل از سوی مسئولان کشور مورد توجه قرار گرفته و برای رفع آن تدبیری اندیشده شود.
وی یادآور شد: علمای اهل سنت مرکز بزرگ اسلامی را برای خود دارالعما، دارالعماره و دارالتدریس قرار داده و در حال ارائه خدمت صادقانه به مردم هستند در این راستا نیاز است برای اسکان آنان اقدام مؤثری صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha