تفکر شهید سلیمانی؛ مکتبی الگوساز برای جهان اسلام
کد خبر: 3879131
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸

تفکر شهید سلیمانی؛ مکتبی الگوساز برای جهان اسلام

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مجموعه منظومه و تفکر انقلابی حاج قاسم سلیمانی پیوسته یک مکتب آزادی‌بخش و رهایی‌بخش برای جهانیان است، گفت: امروز تفکر شهید سلیمانی تبدیل به مکتبی جدید و الگوساز برای جهان اسلام شده است.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز، 27 بهمن‌ماه در مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت سردار قاسم سلیمانی، اظهار کرد: خون شهدا در تمامی تاریخ انقلاب اسلامی جاری و ساری بوده و به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی روز به روز در حال توسعه و پیشرفت در سطح جهان است.
وی با اشاره به ترور شهید سردار سلیمانی توسط شقی‌ترین فرد جهان یعنی ترامپ جنایتکار افزود: خون به ناحق ریخته‌ شده سردار سلیمانی نهضت و انقلابی جدید در منطقه و جهان ایجاد کرده است که آمریکای خائن و تمام همدستانشان را غافلگیر کرده است.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه مجموعه منظومه و تفکر انقلابی حاج قاسم سلیمانی پیوسته یک مکتب آزادی‌بخش و رهایی‌بخش برای جهانیان بوده، بیان کرد: امروز تفکر شهید سلیمانی تبدیل به مکتبی جدید و الگوساز برای جهان اسلام شده است.
وی عنوان کرد: آمریکا به خیال خام خود با شهادت سردار سلیمانی سعی در خاموش کردن چراغ مقاومت در منطقه را داشت اما این عمل نابخردانه ترامپ نتیجه عکس داشت و امروز در تمام جهان و در خود آمریکا نیز افرادی برای خون‌خواهی این سردار شهید، به محور مقاومت پیوسته‌اند.
سردار حسینی شهادت سردار سلیمانی باعث قدرتمندتر شدن و اقتدار بیشتر ایران اسلامی در جهان شد، اعلام کرد: دشمنان با وجود تهدید حمله به ۵۲ نقطه فرهنگی کشور بعد از حمله غرورآفرین سپاه کشورمان به بزرگترین پایگاه‌ تروریستی آمریکا در منطقه، دشمن جرأت انجام هیچ عکس‌العملی را نداشتند.
وی عنوان کرد: اکنون همه ملت ایران قاسم سلیمانی هستند و تا زمانی که ملت در صحنه باشد، هیچ قدرتی جرأت آسیب‌رساندن به ایران اسلامی را نخواهد داشت.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به انتخابات پیش‌رو در دوم اسفندماه اشاره کرد و یادآور شد: همه باید با مشارکت گسترده خود و انتخاب نمایندگانی انقلابی، مجلسی انقلابی و قدرتمند تشکیل دهیم.
انتهای پیام
captcha