نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز مانع گسترش اسلام نمی‌شود
کد خبر: 3923231
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۶

نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز مانع گسترش اسلام نمی‌شود

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم(ص) توهین به ارزش‌های والای انسانی است و باید بدانند که هرگز نمی‌توانند از گسترش دین اسلام جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام حکمت حکیمی‌فر، مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: خدای متعال وجود مقدس رسول اکرم(ص) را رحمتی برای عالم، بشریت و انسان‌ها فرستاد، رسولی که هم بشیر است و هم نذیر.

وی افزود: با تنگ‌نظری‌هایی که دنیای غرب، نسبت به قرآن کریم و وجود رسول اکرم(ص) نشان می‌دهند، در واقع اسلام‌هراسی و دین‌ستیزی خودشان را عریان‌تر از همیشه نشان می‌دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار با بیان اینکه اسلام دین رحمت و پیامبر اسلام‌(ص) نماد رحمت و عطوفت برای آحاد بشر است، بیان کرد: اینکه وجود مقدس رسول گرامی اسلام(ص) و حضرت امیرالمؤمنین‌(ع) درباره انسان‌ها بیان می‌دارند که چطور با انسان باید رفتار کرد، رفتار انسانیت و بشریت چگونه باید باشد، این نشان از عزت، سربلندی و مهر و محبت رسول اکرم(ص) بر همه افراد است.

وی گفت: ما طلاب، اساتید و فضلای مدرسه علمیه امام صادق(ع) اقدام موهن نشریه فرانسوی در نشر اکاذیب، کاریکاتور و همچنین مطالب سخیف و توهین‌آمیز نسبت به پیامبر‌(ص) را محکوم می‌کنیم و بلند می‌گوییم لبیک یا رسول‌الله‌(ص). نشر کاریکاتورهای اهانت‌آمیز نسبت به ساحت مقدس رسول اکرم‌(ص) توهین به ارزش‌های والای انسانی و عقاید ۱.۸ میلیارد مسلمان در عالم است و باید بدانند که هرگز نمی‌تواند از گسترش دین اسلام جلوگیری کنند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر افزود: مسلمانان سراسر عالم نسبت به این اقدام زشت نشریه فرانسوی معترض هستند و اعلام می‌کنند که سران کشورهای غربی که دم از آزادی بیان می‌زنند، باید متوجه باشند که این اقدام زشت آن‌ها هرگز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق(ع) بیجار گفت: دنیای غرب بیش از ۴۰ سال است که نسبت به عقاید و آرمان‌های امام راحل کینه و دشمنی خود را آغاز کرده است و بعد از ۴۰ سال هنوز هر از چندگاهی با این توهین‌ها در‌صدد جلوگیری از نشر عقاید پاک اسلام هستند ولی این شدنی نیست و بی‌شک پشیمان خواهند شد.

وی افزود: ضمن محکوم کردن مجدد اهانت نشریه شارلی ابدو در قضیه نشر کاریکاتور و اکاذیب به دین مقدس اسلام و وجود پیامبر اسلام(ص)، اقدام موهن و زشت‌تر این عمل سران غربی را محکوم می‌کنیم که بحث آزادی بیان را مطرح می‌کنند.

حجت‌الاسلام حکیمی‌فر بیان کرد: مسلمانان عالم بدانید اینکه دنیای غرب این توهین‌ها را تلقی آزادی می‌داند، آن‌ها می‌خواهند جرم و جنایت‌ها و دست‌های آلوده به خونشان در سوریه، عراق، یمن، فلسطین، لبنان و ... را کتمان کنند و افکار عمومی جهان را به سمت دیگر منحرف کنند.

وی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری در پیامشان فرمودند سران غربی به بهانه آزادی بیان جنایاتشان را در عراق، سوریه، یمن، فلسطین و لبنان می‌پوشانند ولی بدانند که مسلمانان جهان آگاهند. امیدواریم جنایت جنایتکاران و تمامی کسانی که در این جنایت بزرگ دست دارند به جزایشان برسند و از وزیر خارجه مطالبه می‌کنیم‌ واکنشی در این باره نشان داده و اقدامی انجام دهند. سلبریتی‌ها برای هر چیزی، صدها مطلب منتشر می کنند، ولی چرا درباره توهین غربی‌ها نسبت به ساحت مقدس پیامبر اکرم‌(ص) سکوت کرده‌اند؟!!

انتهای پیام
captcha