بازخوانی سند دفاع مقدس؛ راهکار رفع مشکلات کنونی جامعه
کد خبر: 3925227
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷

بازخوانی سند دفاع مقدس؛ راهکار رفع مشکلات کنونی جامعه

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کردستان با اشاره به اینکه سند پرافتخار هشت سال دفاع مقدس مملو از حماسه، ایثار، ابتکار و کار جهادی است، گفت: بازخوانی این سند پرافتخار انقلاب، راهکار رفع بسیاری از مشکلات و مسائل کنونی اقتصادی و معیشتی جامعه است.

حجت‌الاسلام جمال قدرتی، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کردستان در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای فقط یک برهه زمانی نیست که تمام شده باشد، بلکه گنجینه عظیمی است که انقلاب را بیمه کرده و همچنان به پیش می‌رود.

وی افزود: پس از انقلاب اسلامی و شکل‌گیری نظام جمهوری اسلامی، ابرقدرت‌های مستبد شرق و غرب با هدف به زانو درآوردن این انقلاب نوپا، صدام را علیه کشورمان به انواع و اقسام تجهیزات جنگی مجهز و از حمایت‌های مادی و معنوی وسیعی برخوردار کردند تا ناجوانمردانه بر کشور اسلامی ما بتازد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان کردستان دفاع مقدس را اولین و مهم‌ترین تجربه این نظام دانست و گفت: به تعبیر امام خمینی(ره) دفاع مقدس ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکست و ثابت کرد که حکومت دینی برخاسته از توده مردم می‌‌تواند جامعه را مدیریت کند.

وی بیان کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله اگرچه خسارت‌های فراوانی را برای کشور به دنبال داشت، ولی منشأ خیرات و برکات بسیاری برای جامعه شده است. در روزگاری که غرب و شرق از اهدای تجهیزات پیشرفته و به روز جنگی گرفته تا اعزام سربازان تازه نفس برای رژیم بعث سنگ تمام گذاشتند در مقابل رزمندگان اسلام، نتوانستند اهداف و خواسته‌های خود را جامه عمل بپوشانند.

قدرتی ادامه داد: دشمنان، بعد از جنگ تحمیلی نیز در تمام عرصه‌ها با جنگ نیمه سخت، جنگ نرم و تحریم‌ها سعی در از پای درآوردن نظام اسلامی داشتند، ولی نتوانستند و ملت ایران همچون سال‌های جنگ تحمیلی با تمام توان ایستاده‌اند و ذره‌ای از آرمان‌های خود عقب ننشسته‌اند.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه بیت‌المقدس با اشاره به اینکه سند پرافتخار هشت سال دفاع مقدس مملو از حماسه، ایثار، ابتکار و کار جهادی است، اظهار کرد: بازخوانی این سند پرافتخار انقلاب، راهکار رفع بسیاری از مشکلات و مسائل کنونی اقتصادی و معیشتی جامعه است.

وی یادآور شد: تمام مسئولان و مدیران کشور در گام دوم انقلاب برای از بین بردن تمام مشکلات و موانع که در رأس آن‌ها موانع اقتصادی و معیشتی است باید تمام نگاه خویش را معطوف به توانایی‌های داخلی کرده و همچون چهل سال گذشته غرب، آمریکا و حکومت‌های دست‌نشانده منطقه را در به زانو درآورند.

انتهای پیام
captcha