برگزاری کرسی تلاوت مجازی همزمان با ماه رمضان در کردستان
کد خبر: 3966309
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶

برگزاری کرسی تلاوت مجازی همزمان با ماه رمضان در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به اینکه فعالیت قرآنی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان هیچگاه تعطیل بردار نیست، گفت: در این راستا جهاددانشگاهی کردستان به برگزاری دو کرسی تلاوت و تدبر در قرآن به‌صورت مجازی اقدام کرده است.

مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، با اشاره به اینکه فعالیت قرآنی به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان هیچگاه تعطیل بردار نیست، اظهار کرد: در این راستا جهاددانشگاهی کردستان به برگزاری دو کرسی تلاوت و تدبر در قرآن به صورت مجازی اقدام کرده است.

وی با اشاره به اینکه این دو محفل قرآنی با حضور اساتید مجرب قرآنی استان کردستان از طریق سامانه جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود، افزود: این دو محفل قرآنی به‌صورت مجزا برای کارکنان جهاددانشگاهی و دانشجویان دانشگاه‌های استان کردستان برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان با اعلام اینکه محافل قرآنی همواره نقش مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی و انس و الفت بیشتر افراد جامعه با این کتاب آسمانی داشته‌اند، بیان کرد: در این ایام کرونایی که موجب تعطیلی بیشتر فعالیت‌های اجتماعی و آموزشی انسان‌ها شده است، برگزاری محافل مجازی قرآن می‌تواند نقش اثرگذاری در ترویج این فرهنگ معنوی در جامعه داشته باشد.

وی یادآور شد: در محفل قرآنی ویژه کارکنان جهاددانشگاهی از حضور استاد سیدعباس حسینی، از اساتید برجسته قرآنی استان و در محفل قرآنی دانشجویی از حضور استاد سیدبهاءالدین حسینی، از اساتید دانشگاهی و قاریان استان بهره‌مند خواهیم شد.

انتهای پیام
captcha